1 צפייה בגלריה
מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בסגר
מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בסגר
פארק הירקון, בשנה שעברה
(צילום: נדב אבס)
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד אישה בת 43 ושלושת ילדיה, בהם ילד קטין, שתקפו גבר כבן 50 בפארק הירקון וגנבו את הטלפון שלו לאחר שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית. סעיפי האישום נגד הארבעה כוללים עבירות של תקיפה, איומים וגניבה. בתקיפה היה מעורב אדם נוסף, אך המשטרה לא הצליחה לזהות אותו באופן ודאי, ולכן לא הוגש נגדו אישום.
לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לבנת מלמד, בחודש יולי הקודם, האם הגיעה עם ילדיה לפארק הירקון, שם שכרה קלנועית, והילדים נהגו בה לסירוגין. בשלב מסוים, הקלנועית סטתה לכיוונו של רוכב אופניים, והוא העיר על כך לאם. בשלב זה, ארבעת הנאשמים החלו לאיים על רוכב האופניים באמירות כמו "תסתלק מפה לפני שנשחט אותך".
לאור האיומים, הרוכב התקשר למשטרה להזעיק עזרה ואף ניסה לעזוב את המקום, אך הנאשמים חסמו את דרכו. לאחר מכן, הגיע אדם נוסף והכה את המתלונן באגרופים, בזמן שאחד מהילדים גנב את מכשיר האייפון שלו. המתלונן ניסה להימלט מהמקום בשנית, אבל הנאשמים רדפו אחריו והמשיכו לתקוף אותו, עד שאנשים אחרים שהגיעו לפארק התערבו ועצרו אותם. בשלב זה, הארבעה עלו שוב על הקלנועית ועזבו את המקום.
מטעם עו"ד שאדי כבהא שמייצג את הנאשמים נמסר: "חומרי החקירה מלמדים על תקיפה מצד המתלונן והדברים יתבררו בפני בית המשפט. גם לדברי הפרקליטות, אין מניע גזעני, אלא ויכוח על שימוש בדרך".