2 צפייה בגלריה
גן הילדים בו על פי החשד ילדים הותקפו מינית
גן הילדים בו על פי החשד ילדים הותקפו מינית
גן הילדים שבו על פי החשד ילדים הותקפו מינית
הורים לילדים בני 4 בגן במושב בדרום התלוננו במשטרת קריית גת כי ילדיהם הותקפו מינית על ידי גבר מבוגר בזמן שהיו בגן. ל-ynet נודע כי התלונות הוגשו לאחר שההורים הבחינו בהתנהגות מחשידה מצד הילדים. "הבן שלי פתח את המגבת אחרי המקלחת והחל לגעת באיבר מינו", סיפרה אחת האימהות.
"הוא התחיל לדבר על איברי מין בצורה חשודה, ותיאר במילים קשות אירועים שעבר. לאחר שעשיתי בירור עם הורים נוספים הסתבר שגם הם חווים את אותו הדבר. בהתחלה לא הבנתי מה אני שומעת מהבן שלי וקראתי לבעלי, שגם הוא שמע, ושנינו היינו המומים", שחזרה.
2 צפייה בגלריה
גן הילדים בו על פי החשד ילדים הותקפו מינית
גן הילדים בו על פי החשד ילדים הותקפו מינית
"כל ההורים בסערת רגשות"
לדברי האם, "הילד גם לא שקט וכל הזמן מתלונן שכואב לו בישבן. אני מאוד מודאגת. מיד פנינו למשטרה ונשלחנו לחוקרת ילדים. אנחנו חושדים בלפחות שני בני אדם מהמושב וגם מסרנו שמות".
לטענת הורים לילדים בגן, הצוות החינוכי לא זיהה כל חשד לכך שגבר חשוד נכנס לגן. מצד שני, הם מעידים, חצר הגן פרוצה וניתן להיכנס אליה באין מפריע. "כל ההורים נמצאים בסערת רגשות. אנחנו לא ממש יודעים מה לעשות, אין לנו ליווי מקצועי. אני באופן אישי לקחתי את הבן שלי לפסיכולוג כדי שיטפל בו. בינתיים הגן עובד כרגיל, אבל אנחנו לא שקטים בכלל. אנחנו עושים תורנות מארבים על הגן, כדי לוודא שאף אחד לא מגיע לשם", סיפרה אם אחרת.
עוד טוענים ההורים כי "הרשות המקומית מקלה ראש באירוע. היינו צריכים לרדוף אחריהם כדי שיכנסו לתמונה. לא היה מענה, לא היה מי שינהל את הסערה הזאת וירגיע את ההורים או שידריך אותנו. אנחנו מרגישים שאין לנו כתובת".
עד כה התקבלו במשטרת קריית גת לפחות שלוש תלונות של הורים וילדים נוספים צפויים להיחקר על ידי חוקרת ילדים בבית לין, המשמש כמרכז הגנה לילדים ונוער ומסייע בתמיכה ראשונית לנפגעי עבירות מין.
במועצה האזורית כתבו הבוקר להורים: "אנו ערים למתרחש בגן ומזמינים אתכם לשיחה ומפגש עם מנהלת. חשוב לציין שהמועצה - אגף חינוך, רווחה והשירות הפסיכולוגי מעורבים בטיפול באירועים שלכאורה התרחשו בגן בצורה רציפה בימים האחרונים. יחד עם זאת, החקירה מתבצעת באופן בלעדי על ידי משטרת ישראל ועל פי הנחיות משטרת ישראל אסור למועצה באופן גורף להתערב בחקירה או לעסוק ולדבר על נושאים הקשורים למקרה המדובר".