ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס לדיווח ב"ניו יורק טיימס" שלפיו מפקדים בצה"ל קיבלו פקודות חדשות המגבילות אותם לפעולות הגנתיות בלבד בלבנון. בנט כתב כי "כשנתניהו וישראל כ"ץ פרסמו אתמול ב-23:00 שלצה"ל יש חופש פעולה בלבנון - הם לא אמרו אמת. זה לא נכון". עוד הוא כתב: "שוחחתי עם חיילים ומפקדים שנמצאים כרגע בלבנון והנה העובדות מהשטח: החיילים רואים בעין מחבלי חיזבאללה ואסור להם לפתוח עליהם באש. היו ארועים עם פצועים, וזה דרש חילוץ עם הפעלת מעטפת אש מסיבית שלא הופעלה וזה הביא לפגיעה בחיילים".



