ראמי סואעד נרצח ביריות הערב (רביעי) בידי אלמונים, שפתחו באש לעבר רכב שבו נסע בעיר שפרעם. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה. הרקע הוא פלילי. מפרטים ראשונים עולה כי ברכב היה בנו של הנרצח, שלא נפגע.
פצוע קשה מפיצוץ רכב בטייבה
(דוברות המשטרה)

2 צפייה בגלריה
ראמי סואעד
ראמי סואעד
ראמי סואעד, הנרצח בשפרעם
רק לפני חודש נרצחו בשפרעם שני גברים. תושבי העיר סובלים מאירועי אלימות וירי בשל סכסוכים בין משפחות, כאשר מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 80 בני אדם.
אירוע נוסף התרחש הערב גם בטייבה, שם נפצע אדם באורח קשה מפיצוץ ברכבו. כוחות משטרה הוזעקו למקום, פתחו בחקירה ואיתרו שרידי פריט אמל"ח סמוך לרכב שהתפוצץ.
2 צפייה בגלריה
 נסים חמזה
 נסים חמזה
נסים חמזה, שנרצח אמש בכפר כנא
תיעוד הרצח בכפר כנא
הרצח בשפרעם התרחש יממה לאחר שתושב כפר כנא נסים חמזה (49) יצא מהמסגד ונורה על ידי שלושה רעולי פנים, שנמלטו מהמקום מיד לאחר מכן. מהמשטרה נמסר אמש כי חמזה נפצע באורח אנוש והובהל לבית חולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.
ביום שבת האחרון נורה למוות בן 54, תושב נצרת בעל עסק לרכבי יוקרה, בזמן נסיעה בעילוט שבגליל התחתון. הרקע לאירוע גם כן פלילי. שוטרים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה - שעות לאחר שאלמונים ירו לעבר מקום עבודתו של הקורבן. יום קודם לכן, בלוד, נורה למוות מאזן חמאדה, תושב בעיר כבן 60, לאחר שסיים את תפילת יום השישי במסגד.