רצח בנתניה: תושב העיר בן 24 נדקר אמש (שבת) למוות ברחוב אלקלעי בעיר. במשטרה אמרו כי הרקע פלילי וציינו כי שישה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות באירוע, אך אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים. על פי החשד, הרקע הוא סכסוך בין עבריינים על סמים וחוב כספי. רק לפני שבועיים הנרצח נעצר לאחר שהגיע לאותו רחוב ונחשד בניסיון רצח – אך שוחרר מחוסר ראיות.
מהחקירה הראשונית עלה כי הצעיר הגיע אתמול למקום כשהוא חמוש באקדח, ככל הנראה במטרה לירות מהרחוב לעבר בני משפחה שהיו בחצר ביתם. אבל היה לו מעצור בנשק, ובעת שבני המשפחה זיהו אותו הם קפצו מעל חומה - ודקרו אותו למוות. המשטרה איתרה בזירה כלי נשק, חקירת הרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון.
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
הזירה בנתניה
(צילום: רענן בן צור)
בני משפחת הנרצח הגיעו למקום ופרצו בזעקות שבר, כשהם מתעמתים עם השוטרים שמנעו מהם להתקרב לזירה. מכרה של הנרצח זעקה: "הם הזמינו אותו לבוא, עשו לו כיפה אדומה. לא מגיע לו, הוא בחור טוב, כולם אהבו אותו".
לדבריה, אשתו של הנרצח בהיריון ועומדת בקרוב ללדת. תושב הרחוב אמר כי "הנרצח גר בכלל בדרום העיר והפצוע קל גר ממש מול זירת האירוע ברחוב שנמצא בצפון העיר. שניהם לא טלית שכולה תכלת".
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
זירת אירוע הדקירה בנתניה
בני משפחת הנרצח פרצו בזעקות שבר
(שלומי מרצביאק תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על פצוע מחוסר הכרה התקבל אתמול בשעה 20:48 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי הפצוע אותר עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
פראמדיקית מד"א נטלי בנט סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף שהיה בזירה ונפגע באורח קל בגפיים טופל במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".
חמישה החשודים שנותרו עצורים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.
פורסם לראשונה: 21:29, 11.09.21