1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד שאול קרני, תושב עץ אפרים, בגין ניסיון הרצח של בת זוגו ואם בתו במהלך ויכוח ביוליו 2018. בפרקליטות ציינו כי לאחרונה הסגיר את עצמו למשטרה והתוודה על כך.
לפי כתב האישום שהוגש ע"י עורכת הדין אביטל פינק, קרני ובת זוגו, אותה הכיר בקולומביה, התווכחו באחד הערבים בבית אימו, עלו לגג וניהלו שיחה על מערכת היחסים ביניהם. בשלב מסוים, כשעמדה עם גבה למעקה, קרני דחף אותה במטרה לגרום למותה.
כתוצאה מכך, נפצעה בת הזוג באורח קשה, נאלצה לעבור ארבעה ניתוחים - ועד היום סובלת מקשיים פיזיים ונפשיים. כחודש לאחר מכן, ביים קרני תאונת דרכים כדי להתפנות באמבולנס לבית החולים שבו היא מאושפזת - כדי לאתר ולרצוח אותה. כשלא מצא אותה, עזב את בית החולים. רק כשמצבה של בת הזוג התייצב, הצליחה להתלונן נגדו ולמסור גרסה מפורטת על השתלשלות אותו הערב.
עו"ד פאדי חמדאן מהסנגוריה הציבורית שמייצג את קרני מסר: "שאול מתמודד במשך שנים עם בעיות נפשיות. לאור מצבו הנפשי בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה אותו לבדיקה פסיכאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת וחומרי החקירה נבחן את המשך צעדינו המשפטיים".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.