הכה, דחף - וחנק בכרית. פרקליטות מחוז דרום הגישה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בוריס יוסלביץ' (85) מאשקלון, בגין ניסיון לרצוח את אשתו. לפי כתב האישום, הוא כעס עליה שגנבה לו כסף והכה אותה, ובהמשך התיישב עליה והחל לחנוק אותה. כשביקשה ממנו להפסיק, אמר שזה רצונו. היא התעלפה והוא חנק אותה בכרית, ואחרי שסבר שמתה - הזעיק את המשטרה.
1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
ארכיון
(צילום: shutterstock)
מחקירת המשטרה עלה כי יוסלביץ' הודה במעשים, אבל הכחיש את מהלך האירוע לאחר מכן וטען כי אולי אמר דברים בטרנס ושלל אפשרות שחנק את אשתו. בדיון הראשון בהארכת מעצרו אמר נציג המשטרה כי "מדובר בזוג שנשוי עשרות שנים. הוא כעס על רעייתו על כך שגנבה לו כסף, נכנס למעין 'בלאק אאוט' וניסה לרצוח אותה בחניקה בידיו ולאחר מכן בחניקה בכרית. הוא חשב שהצליח, נח טיפה, ולאחר מכן שוחח עם המשטרה ודיווח שהרג אותה".
במסגרת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של יוסלביץ' עד תום ההליכים. "הנאשם ניסה לגרום למותה של אשתו זה 64 שנים על ויכוח סתמי באותו רגע", נכתב בבקשה. עוד נטען כי הוא הביע כלפי האישה את כעסו המתמשך, ואת רצונו כי תמות. הנאשם הופנה לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי, כדי שיבחן את כשירותו לעמוד לדין ואת אחריותו למעשיו.
האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי. הנאשם פצע את האישה באורח קשה, ודיווח למשטרה כי היא מחוסרת הכרה בבית ברחוב שפירא באשקלון. האישה פונתה לבית החולים ברזילי בעיר.