2 צפייה בגלריה
 היו מסוכסכים. תומר אלפסי ונדב בוחניק
 היו מסוכסכים. תומר אלפסי ונדב בוחניק
היו מסוכסכים. תומר אלפסי ונדב בוחניק
(צילום: חיים הורנשטיין, באדיבות המשפחה)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 29 שנות מאסר על תומר אלפסי בן ה-25 שהורשע לפני כחמישה חודשים ברצח נדב בוחניק באשדוד. בנוסף, בית המשפט הטיל על אלפסי תשלום פיצויים של 258 אלף שקלים למשפחתו של בוחניק - הפיצוי המרבי המותר בחוק.
לפי כתב האישום שבו הורשע אלפסי, בפברואר 2020 פגע בבוחניק עם רכבו בזמן שהאחרון רכב על אופנוע. לאחר מכן דרס אותו בעודו שוכב על הכביש, ובהמשך דקר אותו למוות בסכין. עוד נכתב כי השניים הסתכסכו, ובעקבות זאת אלפסי החליט לפגוע במנוח.
לאורך המשפט הכחיש אלפסי כי דקר את בוחניק, וטען כי לא ביקש לגרום למותו. מנגד, עדי ראייה לרצח שהעידו במשפט סתרו את טענותיו. "ראיתי אותו דורס את האופנוע ועולה על הרגל של המנוח. במקום לעזור לו, הוא יצא מהרכב והתחיל להרביץ לו", סיפר אחד העדים. השופטים יעל רז-לוי, גילת שלו ואהרון משניות קבעו לבסוף כי אלפסי שיקר בגרסתו "בכוונה ברורה לסלף את האמת ולהרחיק את עצמו מן העבירה. הוא לבדו פגע במנוח".
2 צפייה בגלריה
תיעוד הרצח של נדב בוחניק באשדוד
תיעוד הרצח של נדב בוחניק באשדוד
דרס אותו ודקר אותו למוות. תיעוד הרצח באשדוד
הפרקליטות ביקשה להטיל עליו עונש קשה, שכן הוא פעל לבדו באופן מחושב וקר רוח לעיני עוברים ושבים. הוא לא חדל עד אשר רצח את בוחניק, ורק לאחר שהבין כי השלים את מלאכתו ברח מן המקום ולא הזעיק עזרה.
בטיעונים לעונש פנה הנאשם במכתב למשפחתו של בוחניק ואמר: "אני רוצה לבקש סליחה ומחילה ולומר לכם שאני מצטער מעמקי ליבי ונשמתי". לאם המשפחה אמר כי "אני רוצה שתדעו שכל השנה הראשונה הרגשתי שאני אתכם באבל. ביום פטירתו עשיתי לו אזכרה. אעשה לו כל החיים".
אביו של בוחניק, יש לציין, נעצר בחשד שפגע באביו של אלפסי. בתסקיר נפגעי עבירה, שהוגש לבית המשפט, תיארו בני המשפחה איך מותו השפיע עליהם. האם סיפרה כי הרצח שינה את חייה, ולאחר מכן היא קרסה וכל עולמה "הצטמצם ודעך". אחת מאחיותיו תיארה כי חייה מלווים בבכי רב לאורך כל שעות היום, ללא כל שליטה, שכן כל דבר קטן מזכיר לה את אחיה המנוח.