ניידת משטרה איבדה שליטה והתהפכה הלילה (בין שישי לשבת) במהלך מרדף אחר רוכב אופנוע באעבלין שבגליל התחתון. שני השוטרים שהיו בניידת נפצעו באורח קל, ותושבים שהיו במקום סייעו להם להיחלץ מהניידת והזעיקו אמבולנס.
2 צפייה בגלריה
זירת התהפכות הניידת
זירת התהפכות הניידת
הניידת שהתהפכה
2 צפייה בגלריה
זירת התהפכות הניידת
זירת התהפכות הניידת
הניידת מתהפכת באעבלין
השוטרים רדפו אחר רוכב אופנוע שנחשד בהחזקת נשק. כשהגיעו לאחת הכיכרות באעבלין במהירות גבוהה, איבדו ככל הנראה שליטה על הניידת, עלו על כיכר - והתרסקו. תושבים שהיו במקום סייעו לשוטרים כאמור להיחלץ מן הניידת, ובהמשך הלילה נעצר החשוד.
מהמשטרה נמסר כי "אתמול בשעות הלילה המאוחרות זיהו שוטרי המחוז הצפוני רוכב אופנוע בכפר אעבלין שעל פי החשד מחזיק ברשותו נשק. לאחר שהשוטרים הורו לו לעצור, הוא פתח בנסיעה מהירה והשוטרים בעקבותיו. כשהגיעו לכפר אעבלין, הניידת נכנסה לכיכר וכתוצאה מכך התהפכה. שני השוטרים שנסעו בה נפצעו באורח קל והועברו לקבלת טיפול בבית החולים. בהמשך החשוד נעצר יחד עם האופנוע והועבר לתחנת המשטרה לחקירה".
אחד התושבים שסייע לחלץ את השוטרים אמר כי "אנחנו לא מתנגדים שהמשטרה תילחם באירועים פליליים, תעצור עבריינים ואת כל מי שמחזיק בנשק. עם זאת, מרדפים מסוג כזה הם סכנת חיים לכולם. זה יכול היה להסתיים בהרוגים, וזו לא פעם ראשונה".
בתוך כך, אמש תחנת משטרת חיפה, משטרת טירת כרמל לוחמי יס"מ והשיטור העירוני של עיריית חיפה "הורידו מהכביש" 12 כלי רכב ואופנועים בשל שיפורים שהוכנסו בהם בניגוד לחוק. נהגי כלי הרכב נקנסו במקום ונדרשו לתקן את הליקויים, באופן הדורש מעבר חדש של מבחן רישוי (טסט) במכון הרישוי.
אחיה ראב"ד סייע בהכנת הכתבה