גבר כבן 71 טבע למוות בצהריים (שבת) במי הירדן ההררי, סמוך לגשר כפר הנשיא שבגליל העליון. הוא חולץ מהמים על ידי אנשי יחידת החילוץ גולן, וטופל על ידי אנשי היחידה וצוות מיחידה 669 של חיל האוויר, שחילצו אותו במסוק לאמבולנס מד"א שלא יכול היה להגיע לשטח לאור תנאי הדרך. הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו במקום.
פרמדיק מד"א דורון קדוש סיפר: "דווח לנו על גבר שהיה עם קבוצת מטיילים נכנס למים ומייד החל להיסחף תוך שהוא נחבל. הוא איבד הכרה וטבע. לא הייתה גישה עם אמבולנס ולמקום הוזנקו צוותים מיחידת חילוץ גולן ומסוק של 669. הגבר אותר מחוסר הכרה ומותו נקבע בשטח. המסוק חילץ אותו אלינו כשהוא ללא רוח חיים ופינינו את גופתו לבית חולים זיו".
2 צפייה בגלריה
זירת הטביעה
זירת הטביעה
אמבולנס מד"א לצד מסוק צה"ל באזור הטביעה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
2 צפייה בגלריה
עז אלדין עואד בן 15 נהרג טבע טביעה איזור קיבוץ הגושרים קייאקים קייאק ב טיול שנתי בית ספר הרוג
עז אלדין עואד בן 15 נהרג טבע טביעה איזור קיבוץ הגושרים קייאקים קייאק ב טיול שנתי בית ספר הרוג
עז א-דין עואד, שטבע בנהר הירדן בטיול מבית ספרו
במקביל, באזור נחל הבניאס פעלו צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל-גולן לחילוץ אישה כבת 70, שנפלה למים. היא חולצה במצב בינוני ופונתה לבית חולים.
כמה שעות לאחר מכן נמשה מחוף דדו בחיפה גבר כבן 50 שטבע בים. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו.
הבוקר נקבע מותו של עז א-דין עואד, נער בן 15 מטמרה, שטבע בנהר הירדן ביום חמישי במהלך טיול שנתי מבית ספרו. הנער טבע באזור קיבוץ הגושרים, ופונה במסוק כשמצבו קשה לבית החולים זיו בצפת.
מבית החולים זיו נמסר הבוקר כי "לאחר פעולות החייאה ממושכות מת הבוקר הנער שהגיע לפני יומיים למרכז הרפואי זיו לאחר שטבע בירדן. הנער הובהל למרכז הרפואי זיו במסוק של מד"א תוך כדי פעולות החייאה ומצבו היה קשה. הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים".