מאות בני אדם הפרו את הסדר במעבר מכבים, לאחר שמהלך פעילות שגרתית איתרה המשטרה תושב מודיעין עילית בשנות ה-20 לחייו, שנהג ברכב שבו לא בוצע טסט למעלה משנה - וקנסה אותו. בעקבות זאת הגיעו למקום מאות מוחים, גרמו נזק לניידת וניקבו את גלגלי הרכב. המשטרה עדכנה כי היא פועלת לצד צה"ל להשבת הסדר.