בן 25 מהיישוב אבו סנאן שבגליל נעצר הערב (שלישי) בחשד שרצח את אמו, סנאא נסרה, בדקירות סכין. במשטרה אמרו כי נסרה, כבת 50, אותרה בבית ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע באבו סנאן
זירת האירוע באבו סנאן
זירת הרצח באבו סנאן
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
עדי ראייה סיפרו כי לפני הרצח התפתח ויכוח בין השניים, וככל הנראה הבן ניסה לקחת דבר מה בכוח מהאם - ודקר אותה בכל חלקי גופה. תושבי אבו סנאן אמרו כי היחסים בין השניים היו רעועים, וכי האם הייתה מוכרת מעבודתה באטליז מקומי כאישה מכובדת.
"כשסיפרו לאחד מקרובי המשפחה שהבן רצח את אמו, הוא לא האמין בגלל שהם רבו כמעט בכל יום", אמר אחד התושבים. "בשעות הערב כשהנרצחת לא יצאה כמו בכל יום לשבת עם בני המשפחה הם נכנסו לביתה ומצאו אותה ללא רוח חיים".שוטרי תחנת גליל מערבי לקחו את הצעיר לחקירה, ובמשטרה מסרו כי החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה.
מאוחר יותר הערב הודיעה המשטרה על פתיחת חקירת "אירוע אלימות" בבית אבות בשפרעם. מחקירת האירוע התברר כי דייר בבית האבות, בן 76, דחף דייר אחר, בן 73, שנפל ונפגע בראשו. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו הבוקר. מהמשטרה נמסר כי "חקירת האירוע מנוהלת ע"י משטרת ישראל בשיתוף משרד הרווחה, דיווח הועבר בהתאם לגורמים המעורבים והרלוונטיים".
ביום שישי האחרון נורה למוות מוחמד חטיב, תושב דיר חנא בן 24, ביישוב מגוריו שבגליל התחתון. לפי החשד, לעברו של חטיב נורו 16 כדורים. הוא פונה לבית חולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו של חטיב, שהפך לאב לפני שלושה שבועות.