תאונה חריגה שנגמרה למרבה המזל ללא פציעות קשות, באחד ממתחמי הבילוי המרכזיים של החופש הגדול. גבר נפצע היום (שני) בינוני ואם ובתה נפצעו באורח קל, בתאונה בספארי ברמת גן. הפצועים נפגעו ממשאית שהידרדרה ופגעה בעץ, ליד חצר הפילים.
מנכ"ל הספארי, אורן בן יוסף, אמר כי המשאית שייכת לחברה קבלנית שמבצעת עבודות בספארי, וכי זו החלה להידרדר בעת שעברה במקום קבוצה מודרכת. "המשאית חלפה ליד הקבוצה, והאישה ובתה נפלו מבהלה. אנחנו מנסים להבין יחד עם המשטרה מה בדיוק גרם למשאית להידרדר. נסיק את המסקנות ונבין מה ניתן היה לעשות כדי למנוע את האירוע המצער הזה", אמר.
3 צפייה בגלריה
המשאית שהידרדרה
המשאית שהידרדרה
המשאית שהידרדרה
(צילום: חדשות הבזק)
3 צפייה בגלריה
המשאית שהידרדרה
המשאית שהידרדרה
המשאית פגעה בעץ, ליד חצר הפילים
(צילום: דוד שרעבי)
3 צפייה בגלריה
המשאית שהידרדרה
המשאית שהידרדרה
צוות מד"א בספארי
הדיווח על הידרדרות המשאית ופציעתם של השלושה התקבל בשעה 17:29 במוקד מד"א במרחב דן. במד"א אמרו כי גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם חבלות בגפיים. איתו פונו לשיבא גם שתי הפצועות הנוספות, הסובלות מחבלת גפיים ומצבן מוגדר קל - אישה כבת 40 ובתה, כבת 6.
מדוברות הספארי נמסר: "היום בשעות אחר הצהריים, משאית שסיפקה שירותי בנייה לספארי התדרדרה בסמוך לחצר הפילים בתוך אזור תפעולי. האירוע התרחש בזמן שקבוצה מודרכת חלפה באזור. נהג המשאית, שלא היה בתא הנהג, רץ יחד עם מדריך ספארי ועובד נוסף במהירות אל המשאית כדי לסייע בבלימתה. מבקרת ובתה נפגעו באורח קל, והעובד נפגע ברגלו בזמן שניסה לעצור את המשאית. כל המעורבים בתאונה פונו לקבלת טיפול רפואי. לספארי הוזעק בוחן תנועה ונסיבות התאונה נבדקות כעת".