ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט אמר בוועידת המדיניות הבינלאומית של JNS כי הוא "איש ימין אבל לא שמוק". לדבריו, "העמדות האידיאולוגיות שלי לגבי הסכסוך הישראלי פלסטיני ברורות. אני איש ימין. לא שיניתי את דעותיי. אבל אני לא קיצוני ולא שמוק. יש הבדל עצום. להיות איש ימין פירושו לעמוד על האינטרסים הלאומיים שלנו. לא לוותר על שטחים, לא לאפשר הקמת מדינה פלסטינית. אבל זה לא אומר להיות טיפש. זה לא אומר לפרסם ציוצים ילדותיים כל היום".