2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים ברהט
זירת תאונת הדרכים ברהט
זירת התאונה ברהט
פרחאנה אבו זאיד, בת 62 מרהט, נהרגה הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בשוק העירוני של רהט שהתרחשה כתוצאה מהתנגשות במכוניות חונות. אחת המכוניות שנפגעו החלה להידרדר ופגעה באבו זאיד שנפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. במשטרה מסרו כי בוחן תאונות דרכים ממרחב נגב פתח בחקירת נסיבות התאונה.
אתמול נהרגה מדיחה ג'בארין, בת 38 מאום אל פחם, שהייתה בדרכה חזרה הביתה מהעבודה בפתח תקווה. ג'בארין נפצעה בהתנגשות בין שתי מכוניות ליד מחלף באקה אל-גרבייה, ומתה כעבור זמן קצר.
2 צפייה בגלריה
מדיחה ג'בארין
מדיחה ג'בארין
מדיחה ג'בארין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"אשתי התקשרה אליי בחמש בבוקר כדי לשאול אם הכל בסדר, והודיעה שהיא בדרך", סיפר מחמוד ג'בארין, בעלה של מדיחה. "היא ביקשה שנשמור על עצמנו, כאילו שהרגישה שתחזור ללא רוח חיים". למחמוד ומדיחה שני בנים, הייתם בן ה-18 ואחמד שאת יום הולדתו ה-17 בעוד יומיים יציין ללא אמו. "אשתי תכננה לו חגיגה וכל כך חיכתה ליום הזה", אמר מחמוד. "אחמד מאוד קשור לאמא שלו. אנחנו קנינו לו מתנה אבל קניתי גם מתנה בשבילה כדי להפתיע אותה".
ג'בארין אמר כי ברגע שראה את הרכב המעורב בתאונה ידע שאשתו הייתי בתוכו. "אנחנו עוד לא מעכלים את הבשורה הזאת", אמר מחמוד. "מה שלא אגיד עליה - זה לא יתאר את הדברים הטובים שהיא עשתה. רצינו לחגוג ביחד, ועכשיו נפרדים באווירה כואבת ועצובה".