תושבי העיר רהט סובלים כמעט בכל יום מאירועי ירי ברחובות, במיוחד בשעות הלילה. רק ביממה האחרונה התרחשו שם שלושה אירוע ירי. באירוע הראשון ירו שתי משפחות במשך כמעט 20 דקות, וכתוצאה מהירי נפצע נער באורח בינוני. האירוע השני שהתרחש אתמול קרה בשעות הלילה, כששני גברים תועדו יורים לעבר מסעדה. גם היום אחר הצהריים התרחש אירוע ירי, שבו תועדו גברים רעולי פנים כשהם יורים ומסכנים חיי תושבים. צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הירי ברהט
תיעוד הירי ברהט
רץ עם הנשק בידיים. תיעוד מאחת התקריות ברהט
2 צפייה בגלריה
תיעוד הירי ברהט
תיעוד הירי ברהט
יורד מהרכב - ופותח באש. מתוך התיעוד
"אמא שלי חולה. היא פחדה מאוד מהירי והחלה לבכות. אני לא יודעת איך אוכל לטפל בה אם לא יסיימו את הסכסוכים", סיפרה תושבת רהט, שמתחה ביקורת על המשטרה. "אין שליטה על העיר. המשטרה נכשלה בתפקידה, ולא אשכח את המכובדים שגם איבדו את ההנהגה".
נער תושב העיר אמר: "היום לא הלכתי לבית הספר כי פחדתי שפתאום יתחילו לירות וירצחו אותי. יורים על ימין ועל שמאל ולא דופקים חשבון לאף אחד. אני רוצה להרגיש ביטחון אישי שאיבדנו מזמן. אולי אחרי שירצחו מישהו הכול יירגע".
תושב אחר סיפר כי אי אפשר להסתובב בחופשיות ברחובות העיר. "אני לא יודע אם אחזור חי או מת אם אצא. רבים מרגישים אווירה מתוחה בגלל הירי בשעות הלילה ולפנות בוקר", אמר. "אני פונה לממשלה, למשטרה ולשב"כ: אם לא תאספו את הנשק ותענישו את הפושעים, העיר תספוג קורבנות נוספים חפים מפשע".