הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, קיים אתמול מפגש עם רבנים מעולם הישיבות הציוני-דתי, בהשתתפות סגנו, אלוף תמיר ידעי, מפקד זרוע היבשה, אלוף נדב לוטן, הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף איתי אופיר, הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף הרב אייל קרים וראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם, תת-אלוף שי טייב. כך מסר דובר צה"ל. במהלך המפגש הוצגו צרכי הצבא, בדגש על הגידול הנדרש בכוח האדם לנוכח האתגרים המבצעיים והיקף המשימות בגזרות הלחימה. הרמטכ"ל הבהיר כי בצה"ל עדיין חסרים אלפי לוחמים וכי הרחבת שילוב הנשים בתפקידי מפתח ובתפקידי לחימה היא בעלת חשיבות מבצעית אדירה וצה"ל ימשיך לפעול להרחבתה.




