יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי ממשיכה בקו התקיף שלה נגד הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו וקראה להחליף אותו באופן מיידי. בריאיון היום (יום ראשון) ל-ynet Live היא תקפה את ההתנהלות של נתניהו.

"לטובה ולרעה, אני יודעת לעשות את מה שאני מאמינה בו שהוא נכון", אמרה מיכאלי. "אני מתעקשת על מפלגת העבודה למרות שמבחינה אישית זה לא היה הדבר המשתלם לעשות. אמרתי עשרות פעמים, אין לי שום דבר אישי עם נתניהו. גם עם רעייתו. יש אנשים ששונאים. אני חפה משנאה".
"אני לא מציעה הליכה לבחירות. אני אומרת להשתמש באמצעים שיש לנו בחוק כדי להחליף את הממשלה בכנסת הזאת. היו דברים מעולם במדינת ישראל", היא הוסיפה. "אני יודעת שבקואליציה יודעים שהדבר הנכון הוא להחליף את נתניהו עכשיו".
הכותרת
פני הרשע: האנשים שמאחורי המתקפה הרצחנית של חמאס / אבי יששכרוף
32:58
1 צפייה בגלריה
מרב מיכאלי
מרב מיכאלי
מרב מיכאלי
(צילום: קובי קואנקס)
אין לכם שום שיחות אמיתיות עם חברי ליכוד, אין מישהו בליכוד שבאמת מוכן לקחת את זה על עצמו ולהחליף את בנימין נתניהו עם כל מה שכרוך בזה. "בין יש מישהו שמוכן או אין מישהו שמוכן לבין האם השיחות הן אמיתיות, השיחות שלי הן אמיתיות חד משמעית ונאמרים בהן דברים מדהימים. גם משיחות עם בכירים בליכוד, אבל לא רק. גם במפלגות החרדיות יש הבנה לגבי הצורך הדחוף להחליף את נתניהו, הבנה לגבי הטעויות החמורות שנעשו, בעיקר בשנה האחרונה, אבל גם אחורנית, של התפכחות. המילה התפכחות חוזרת הרבה פעמים. כל אפשרות שתביא לממשלה אחרת עם הכנסת הזאת היא אפשרות ריאלית וטובה".
אני רוצה להתקדם הלאה בעניין החטופים. שמענו שחלק מהאנשים בטח במערכת הפוליטית לא סומכים על נתניהו, על ההחלטות שיקבל בסוגיה הזאת משיקולים פוליטיים ואישיים שלו, האם גם את במקום הזה? "לכן אני אומרת שצריך להחליף אותו עכשיו, משום שהרבה מאוד אנשים בציבור הישראלי בראש ובראשונה, במערכת הפוליטית בוודאי, בכל מקום, כל אזור שתיגע בו במדינת ישראל, אין אמון בנתניהו. אלו רגעים יותר מדי קריטיים למדינת ישראל בשביל שאפשר יהיה להחזיק בהם ראש ממשלה שאין בו אמון ולא סומכים על ההחלטות שלו".