"חיות אדם כלאו אותי, מצבה של בתי הידרדר"

זמן קצר אחרי שמפגינים נגד המהפכה המשפטית הפגינו ממש מחוץ לדלת, טלי גוטליב עלתה לשידור אצל אודי סגל ודוריה למפל. היא סיפרה על הרגעים הראשונים שגילתה את המפגינים מחוץ לדלת, ואיך זה השפיע על הבת שלה. האזינו לריאיון הנסער.

"אנחנו במלחמת אחים"

בזמן שמדינת ישראל קרועה בין מתנגדי הרפורמה המשפטית לתומכים, גיבור ישראל אביגדור קהלני התראיין לשרון כידון וישי שנרב והזהיר מפני ההשלכות. קהלני התנגד לשימוש של מחאת לוחמי יום הכיפורים בכלים צבאיים מהמלחמה וטען שאנחנו כבר במלחמת אחים. האזינו לריאיון הנרגש.

"לא שמעתי שהנשיא ביקש להפסיק את החקיקה"

ביום שבו אישרה המליאה בקריאה ראשונה את החוקים הראשונים של הרפורמה המשפטית, אחד ממובילי הרפורמה, ח"כ שמחה רוטמן, שוחח עם שרון כידון וישי שנרב. רוטמן טען בריאיון שלא שמע שהנשיא ביקש להפסיק את החקיקה והתייחס לאפשרות של פשרה. האזינו לריאיון.

"להחזיר את תחושת הביטחון"

רגע לפני ההפגנה הגדולה נגד הרפורמה המשפטית, הגיעו כאלף מתושבי לוד ועובדי העירייה לרחבת הכנסת במחאה על היעדר הביטחון האישי. ראש העיר יאיר רביבו שוחח בשידור חי מההפגנה עם אודי סגל ודוריה למפל. האזינו לריאיון.

השגרירה מדברת

עד לא מזמן יעל גרמן הייתה השגרירה שלנו בפריז, אבל אחרי הבחירות היא הודיעה על התפטרותה. בריאיון ראשון לתקשורת הישראלית אחרי ההתפטרות סיפרה גרמן איך הרגישה כשנתניהו ביקש שלא תקבל את פניו? ומה היא חושבת על הממשלה החדשה? האזינו לריאיון המיוחד.

איך ועדת הכספים החליטה שהרפורמה לא תפגע בכלכלה?

ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת עוצמה יהודית, התראיין לדודו ארז ויואב רבינוביץ והסביר איך ועדת הכספים קיבלה את ההחלטה שקובעת שהרפורמה המשפטית לא פוגעת בכלכלה, למרות אזהרות הכלכלנים. האזינו לריאיון.

היום שהכנסת לא תשכח

פודקאסט אחד לסופש: הסעיפים הראשונים ברפורמה המשפטית עברו השבוע בקריאה ראשונה וחשפו מתח גדול בכנסת. הבלגן של האופוזיציה והמפגינים במליאה, שר המשפטים לשעבר שחש שנחצו כל הקווים, וחבר הקואליציה שיצא אל המפגינים. פרק מיוחד של "הכותרת" - בין המפגינים בחוץ למתחים ולהצבעות בתוך הכנסת.