1 צפייה בגלריה
ארכיון
ארכיון
ארכיון
(צילום: shutterstock)
ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, טען בצהריים (יום שני) כי עובדי אגף החינוך בעירו מצאו מיליוני שקלים שהוסתרו בחול באמצע תהליך ניקוי של ארגזי חול בגני ילדים - ובהמשך התברר שמדובר בתעלול יחצ"ני. בפוסט המקורי כתב שאמה הכהן: "ישר כח לעובד הישר על העמידה בפיתוי והדיווח המיידי", ודוברת עיריית רמת גן אישרה את פרטי הפוסט ל-ynet.
בהמשך, בפוסט אחר, כתב שאמה הכהן שלמעשה המציא את הסיפור - וטען שספק ארגזי החול של העירייה ניסה לשחד את אחד מבכיריה. "אחרי שכל המדינה סקרנית לגבי המיליונים, שהוסתרו בחול של גני הילדים ונמצאו על ידי עובד ישר ומוכשר שלנו - הנה הפרטים המלאים", כתב. "אז יש מיליונים שהוסתרו בחול ונמצאו על ידי אבשלום רבן מנהל הבינוי של אגף החינוך שלנו. עירית ר"ג שילמה עד היום 820 אלף שקל בכל שנה עבור החלפת החול בארגזי החול של גני הילדים. במסגרת ניקוי האורוות שאנחנו מבצעים אנחנו מרעננים הרבה התקשרויות שחלקן היו ללא מכרז בכלל וחלקן ללא מכרז עם תחרות אמיתית הוחלט לבצע תיחור אמיתי בין ספקי החול השונים.
"רגע לפני המכרז נכנס הספק הקיים לחדר של אבשלום מנהל הבינוי ובידו 20,000 שקל במזומן במטרה לשחד אותו ולבלום את התחרות. המשחד סולק מהחדר המכרז הושלם וראו איזה פלא המחיר ירד מ-820 אלף ל-390 אלף בלבד קרי חיסכון של 430 אלף שקל כל שנה מעל שני מיליון בקדנציה ומעל 4 מיליון בעשור. כמה כאלה עוד יש? מבטיח שננקה את כולם. כמה כאלה היו בעבר כואב לחשוב מאחר והמקרה של אבשלום אינו הראשון, שהצלחנו לחשוף בזכות הרוח והגיבוי למנהלים ולעובדים לא לחשוש משום ספק שכן ראש העיר נבחר ללא מחוייבות לאף אחד מהם ופועל ללא חשש מהם. לאחר שדווחתי על המקרה עדכנתי את היועץ המשפטי".