המשטרה עצרה הלילה (בין שישי לשבת) שלושה צעירים תושבי לקיה, בני 26-19, בחשד לניסיון חטיפה ותקיפה של צעירה תושבת קריית מלאכי שלהם היכרות מוקדמת עימה. השוטרים הוזעקו בעקבות דיווח שהתקבל במוקד החירום על "צעקות ואלימות" סמוך לבניין מגורים - וכשהגיעו לזירה הבחינו ברכב שנמלט ובו שלושה חשודים.
מהמשטרה נמסר כי החשודים לא נענו לקריאות השוטרים לעצור - ו"הם החלו לדלוק אחריהם לכיוון דרום הארץ, תוך שהחשודים מסכנים את חיי משתמשי הדרך והשוטרים, פוגעים ברכב פרטי ובהמשך פורצים מחסום משטרתי. לאחר ירי שבוצע לעברם הם נעצרו במחסום משטרתי נוסף, שם נמלטו מהרכב ונתפסו לאחר מרדף רגלי קצר סמוך לפורה".
1 צפייה בגלריה
אירוע אלימות ומעצר בקרית מלאכי
אירוע אלימות ומעצר בקרית מלאכי
רכב החשודים שנעצרו בתום מרדף
(צילום: דוברות המשטרה)
בחקירה עלה כי אחד החשודים ניסה להכניס את הצעירה בכוח למכונית - והיא התנגדה. במהלך מנוסתם, על פי החשד הם הבחינו באדם שאוחז בטלפון נייד, תקפו אותו ושדדו ממנו את המכשיר, שאותר מאוחר יותר בנתיב בריחתם. עוד נמסר כי רכבם של החשודים נתפס לצורך המשך חקירה.
מפקד תחנת קרית מלאכי, סגן-ניצב מבורך אברהם, התייחס לאירוע: "מדובר בשורת עבירות מהחמורות ביותר, בהן ניסיון חטיפה, שוד וסיכון חיי אדם, שהסתיימו ללא נפגעים, בעקבות תגובה מהירה של השוטרים, שבשיתוף פעולה מקצועי בין תחנות המשטרה, חתרו בנחישות למגע עם החשודים עד שהצליחו לשים עליהם את ידם ולעצור אותם. נפעל נגד החשודים למיצוי מלוא חומרת הדין, במטרה להרחיקם מקורבן העבירה וכן מהציבור, על מנת להמשיך ולהבטיח את שלומם וביטחונם".