בן 27 מקלנסווה נעצר בצהריים (יום חמישי) את ארוסתו בבאקה אל-גרבייה, ולאחר מכן דקר שניים מהשוטרים שהגיעו לעצור אותו. מצבה של האישה בינוני, ומצבם של השוטרים וקל.

אחד השוטרים שנפגעו, אנואר חורי, סיפר כי "החשוד הצליח לדקור אותי בגב, ואת השותף שלי בצוואר. עם הקושי, הצלחנו להשתלט עליו. הוא אמר שדקר את בת זוגו בתוך הבית, והזעקנו כוחות רפואה וגם כוחות משטרה למקום. החשוד נעצר והועבר לתחנה. אנחנו מסכנים את עצמנו ביום ביום, ונמשיך לסכן את עצמנו למען הציבור".
לפי המשטרה, "שוטרי תחנת באקה אל-גרבייה הוזעקו לאירוע אלימות במקום, במסגרתו גבר דקר את בת זוגו, תושבת קלנסווה בת 26, באמצעות סכין. במהלך ניסיון של השוטרים להשתלט על החשוד ולעצור אותו, הוא דקר שניים מהם ופצע אותם". הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה, והחשוד בתקיפתם נעצר ונלקח לחקירה.
הדיווח הראשון על הדקירה של בת הזוג התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 15:40. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה ולאחד השוטרים טיפול רפואי, כשבמקביל נודע להם ששוטר נוסף החל באופן עצמאי נסיעה לחדרה. בסופו של דבר צוותי מד"א פינו את כל השלושה לבית החולים הלל יפה כשהם בהכרה מלאה.
החובשים של מד"א ניר זבישינסקי ואלישע אברגיל סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו אישה וגבר בהכרה וסובלים מפציעות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה של האישה בינוני והגבר קל. במהלך הטיפול סיפרו לנו שפצוע נוסף שנפגע באורח קל פונה ברכב לכיוון חדרה. עדכנו את המוקד והזנקנו אליו אמבולנס נוסף".
חובש רפואת חירום במד"א, אריאל באומהל, סיפר: "בתחנת הדלק, סמוך לכניסה לחדרה, חברנו עם רכב שבתוכו ישב פצוע כשהוא בהכרה וסובל מפציעה קלה בגופו. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".
השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התייחס לאירוע ואמר: "תקיפתם ודקירתם של שני שוטרים היום בבאקה אל-גרביה, שהוזעקו להגן על אישה שהותקפה על ידי בן זוגה - הוא אירוע חמור ביותר המהווה הוכחה נוספת לאתגרים ולסיכונים בפניהם ניצבים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל בבואם לטפל באירועי פשיעה ואלימות ולהגן על שלום הציבור, ובפרט על נשים מפני גברים אלימים. מי שיעז לפגוע בשוטרים המבצעים את שליחותם למען כולנו, יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. אני מאחל החלמה מהירה לשני השוטרים ולאישה שנפגעה".