2 צפייה בגלריה
נפגעה מינית מדקל ששונקר
נפגעה מינית מדקל ששונקר
דקל ששונקר ואחת המתלוננות
פרשת הצעיר מדימונה החשוד בהפצת HIV ובעבירות מין בלפחות 12 נשים: בית משפט השלום באשקלון האריך היום (ה') בשישה ימים נוספים את מעצרו של דקל ששונקר (31), ובדיון נחשפו עוד עבירות שביצע לכאורה.
נטען כי באחד המקרים הוא התחזה לקב"ט בית החולים לבריאות הנפש אברבנל, שידל קטינה מתחת לגיל 14 להיפגש איתו במלון ברמת גן, ושם ביצע בה מעשים מגונים – הוריד את גרביה ונישק את רגליה. ששונקר ממשיך להכחיש וטוען שהמתלוננות מנסות לסחוט אותו.
השופטת דורית בונדה כתבה: "יש התפתחויות בחקירה. בין היתר הוצגה החיפוש בטלפון הנייד שלו והתגלו תכנים מרובים". על המתלוננת הקטינה מביה"ח אברבנל ציינה השופטת שהיא הייתה שרויה במצוקה כלכלית וששונקר חשוד שהבטיח לסייע לה.

2 צפייה בגלריה
פוסט פייסבוקש פרסם דקל ששונקר
פוסט פייסבוקש פרסם דקל ששונקר
פוסט שפרסם דקל ששונקר
(מתוך פייסבוק)
השופטת סיכמה: "מדובר בפרשה רחבת היקף שקורבנותיה פזורות בכל רחבי הארץ. הפרשה מסתעפת. מצאתי שהיחידה חוקרת ללא ליאות. התכנים שנמצאו מחייבים שעות רבות של חקירה".
על פי החשד, ששונקר פעל בדפוס קבוע: הוא נהג לפרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשתות החברתיות, שבהם באמתלות שונות חיפש ליצור קשר עם נשים, תוך שהוא מכוון לנשים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. לאחר יצירת הקשר הראשוני, טוענים במשטרה, הוא פיתה למפגשים עמו בעבור תשלום ובשלב זה נהג לבצע בהן את העבירות.
ששונקר ריצה מאסר בגין עבירות דומות בשנת 2016 ונידון לארבע שנים ותשעה חודשים בכלא. בכתב האישום המקורי מאז נטען כי הוא רכש את אמונן של שלוש נשים ובהן קטינה, קיים עמן יחסי מין ולא סיפר להן על היותו נשא HIV.