3 צפייה בגלריה
ים בוחבוט
ים בוחבוט
ים בוכבות
(מתוך פייסבוק)
המשטרה הודיעה היום (שישי) כי השלימה את חקירת רצח ים בוכבות (22) שאירע באילת בפברואר האחרון. תושב העיר אסף מיודק חשוד ברצח הצעיר ובניסיון רצח אביו. לזיו מיודק, אחיו של החשוד המרכזי, מייחסת המשטרה סיוע לרצח. בתום החקירה העבירה המשטרה את הממצאים לפרקליטות מחוז דרום לקראת הגשת כתב אישום נגד שני האחים.
מהחקירה עלה כי במהלך ניסיון גישור כושל, בעקבות סכסוך ארוך בין שתי המשפחות, הותקף אביו של בוכבות על ידי אסף מיודק. כשביקש האב לעזוב את המקום, הוא נדקר בפלג גופו העליון על ידי החשוד המרכזי.
הבן ים, שניסה לעזור לאביו, נדקר אף הוא על ידי אסף מיודק והתמוטט במקום. כל אותה העת אחז האח זיו בגופו של האב ומנע ממנו לעזור לבנו. בוכבות נפצע אנושות מהדקירות ובהמשך נקבע מותו בבית החולים יוספטל בעיר. אביו נפצע קשה ופונה גם הוא לקבלת טיפול רפואי.
3 צפייה בגלריה
אסף מיודיק
אסף מיודיק
החשוד ברצח אסף מיודק
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
משטרת ישראל השלימה את חקירת רצח ים בוחבוט ז"ל שאירע באילת במהלך חודש פברואר
משטרת ישראל השלימה את חקירת רצח ים בוחבוט ז"ל שאירע באילת במהלך חודש פברואר
זירת הרצח באילת
(צילום: דוברות המשטרה)
כוחות משטרת מרחב אילת, ובכללם חוקרים, בלשים וחוקרי מעבדת זיהוי פלילי, הגיעו לזירה והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות. זיו מיודק נעצר במקום, אחיו אסף נמלט מהזירה. בחקירה מורכבת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לכדו בלשי יחידת גרניט את אסף כעבור שבועיים בדירת מסתור במרכז הארץ.
מעצרם של שני האחים הוארך מעת לעת, ולאחר שנאספו כלל הראיות נגדם - הועברו כאמור הממצאים לפרקליטות.
מפקד מרחב אילת ניצב-משנה משה פינצ'י אמר: "עבודת החקירה ואיסוף הראיות נגד החשודים ברצח המנוח ים בוכבות ז"ל לעיני אביו, היא ההוכחה לעבודת המשטרה המאומצת במאבק נגד אלימות המביאה לאובדן חיי אדם. אנו נמשיך לפעול בנחישות ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו למיגור הפשיעה החמורה ונגד עבריינים הפועלים בניגוד לחוק".
עו"ד אורי בן נתן, המייצג את אסף מיודק, הגיב: "מרשי שהה בבית אחיו. למפגש שהתקיים בינם לבין אביו של המנוח במטרה ליישר את ההדורים הגיעו המנוח ואחרים עם כלי תקיפה והחלו לדקור את מיודק בבית האח. הוא נאלץ להתגונן, לקח סכין מהמטבח שעה שהוא מותקף ובעודו חבול בבטנו, בכתפו ובפניו - דקר את התוקף בניסיון להגן עליו ועל אחיו שהיה לצידו. אף אחד לא הזמין את התוקפים לבית האחים והם הגיעו במפתיע כשם חמושים בכלי תקיפה. בחקירותיו סיפר בפירוט את נסיבות האירוע והצטער על התוצאה הטרגית שהייתה בלתי נמנעת וקשה גם עבורו".
עו"ד אריאל עטרי, המייצג את משפחת הנרצח: "המשפחה מחזקת את ידי המשטרה שלכדה את הרוצח ואת מי שסייע לו לרצוח, בדם קר, את ים ז"ל ותעשה הכול כדי שהאשמים יתנו את הדין על מעשיהם. למשפחה האבלה ברור ששום עונש, חמור ככל שיהיה, לא ישיב את ים לחיים אך לפחות על ידי הרחקת האשמים מהחברה - יימנע רצח נוסף של חפים מפשע".