בתאונה הקטלנית ליד ים המלח, שבה נהרגו צחי מנשרי ואילן פייביש, היה מעורב רכב פרארי, שהתהפך ועלה באש. עדויות מזירת התאונה העלו כי הוא התנגש בין השאר בעץ. על-פי הערכות ראשוניות של המשטרה, רכב הפרארי איבד שליטה בסיבוב והתהפך - מסיבה שעדיין לא ידועה ונמצאת בחקירה.
זירת התאונה הקטלנית בכביש 90

( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

1 צפייה בגלריה
 צחי מנשרי ואילן פייביש ז"ל ותאונת דרכים בים המלח
 צחי מנשרי ואילן פייביש ז"ל ותאונת דרכים בים המלח
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחו"ז יו"ש, מתוך פייסבוק)
שני הנוסעים שהיו ברכב - הנהג והנוסע שלצידו, לפי העדויות, לא הצליחו להיחלץ מהרכב הבוער. בנו של אחד מהשניים היה ברכב מאחור - אך לא הצליח לסייע. ביישוב אבן יהודה מספרים על מנשרי, קבלן ויזם בנייה, בתור "בחור שקט ונעים הליכות אוהב על כולם". בנו נסע אחריו - וראה מול עיניו את התאונה, ואת הרכב שבו נמצא אביו עולה באש.
תאונת הדרכים התרחשה בין קיבוץ קליה לאבנת. הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים בשעה 06:24. חובשים ופרמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים. פרמדיקית מד"א, סיגלית מזרחי, סיפרה: "מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו בשולי הכביש רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב. עד ראייה סיפר שברכב היו שני נוסעים שלא הצליחו להיחלץ. לאחר כיבוי הרכב נאלצנו לקבוע את מותם של שני הנוסעים". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
אמש, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 6 לצפון, סמוך לקריית גת, נהרגו שלושה בני אדם - ככל הנראה נתינים זרים. מזירת התאונה פונו במסוק של חיל האוויר שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שנפצעו באורח בינוני.
אחרי שתי תאונות הדרכים הקטלניות, עדכנה עמותת אור ירוק כי מתחילת השנה נהרגו 177 בני אדם בכבישים, לעומת 141 בני אדם שנהרגו בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 25%. עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "תאונה רודפת תאונה ואנשים ממשיכים לשלם בחייהם בשל האדישות הממשלתית. שנת 2024 היא הקטלנית והמדממת בעשור האחרון. מה עוד צריך לקרות כדי שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יקיימו דיון חירום עם כלל הגורמים שאחראים על החיים שלנו בכביש? על שולחנה של שרת התחבורה מונחת כבר חודשים רבים תוכנית לאומית רב-שנתית שתוביל להפחתה של 50% בהרוגים בשנים הקרובות".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום