2 צפייה בגלריה
הלוייתה של פאטמה קטאווי
הלוייתה של פאטמה קטאווי
הלווייתה של קטאווי, אתמול
בני משפחתה של תושבת היישוב זמר פאטמה קטאווי (36), שלפי החשד נרצחה בסוף השבוע שעבר, עדיין ממתינים לתוצאות חקירת מותה: "אנחנו עד עכשיו מבולבלים, יש אנשים שמפרסמים פרטים לא נכונים על המקרה, כאילו הם הפכו לחוקרי משטרה. אנחנו דורשים להמתין עד לתוצאות נתיחת הגופה, ואז נדבר בהתאם לתוצאות".
גופתה של קטאווי, גרושה ואם לחמישה ילדים, אותרה ביום שישי במרתף אתר בנייה של בית פרטי ברחוב הירקון בתל מונד עם חבלת ראש. קבלן שעובד באתר מצא את הגופה והזעיק את המשטרה שעצרה חשוד ברצח.
2 צפייה בגלריה
 פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
 פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
פאטמה קטאווי והחשוד ברצח
(צילום: מוטי קמחי)
משפחת המנוחה אמרה בהתייחס לפרטי החקירה: "התחלנו לקבל מידע, אבל כרגע שומרים על שתיקה. אם נדע שהיו אנשים שידעו פרטים חשובים על מה שקרה ולא דיברו, מבחינתנו הם שותפים לפשע". במקביל, המשפחה ביקרה את התנהלות המשטרה: "הם ידעו על מותה כבר משעות הבוקר, אותנו עדכנו על המקרה רק אחרי הצהריים. יש כאן המון דברים מוזרים".

מאות בני אדם השתתפו אתמול בהלווייתה של קטאווי בבית העלמין בזמר. משפחתה סיפרה: "פאטמה הייתה אישה עצמאית שכולם דיברו עליה רק טוב, חיה למען ילדיה. היא עבדה בניקיון, והייתה אישה מסודרת. לא עשתה שום דבר רע ולא מסוכסכת עם אף אחד".
המשפחה אף התייחסה לטענת עורך הדין של החשוד שלפיה קטאווי מעדה באתר הבנייה, נחבלה ומתה: "קשה לנו להאמין שזו תאונה או החלקה, יש באירוע הזה דברים שחייבים להבין, כולנו בלחץ עצום".
החשוד ברצח (29), גם הוא תושב זמר, הכחיש את המיוחס לו וטען בחקירתו כי קטאווי באה לבקר אותו באתר הבנייה, ואחרי שהלכה בישרו לו שהיא נמצאה מתה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשבת את מעצרו בחמישה ימים.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט לנטען, הדיווח התקבל בשעות הצהריים ומיד עם העברת הגופה לבית החולים וסיום הליך הזיהוי כמקובל עודכנו בני המשפחה".