מנסור נעימי (50) מג'דיידה מכר נורה למוות היום (שני) מרכב חולף במועצה המקומית שבגליל המערבי. מוניר (47), אחיו של מנסור, נורה למוות ברכב בכפר ראמה שבגליל העליון לפני כשנה. מתחילת השנה נרצחו 31 בני אדם בחברה הערבית, מתוכם שלוש נשים.

2 צפייה בגלריה
הנרצח מנסור נעימי
הנרצח מנסור נעימי
מנסור נעימי ורכב החשודים הבוער בג'דיידה מכר
מדובר בסכסוך בין ארגוני פשיעה, שבמסגרתו נרצחו לפחות 10 בני אדם תוך שנה ושלושה חודשים. חלק מהנרצחים היו אזרחים תמימים שנרצחו מאחר שהרוצחים לא הגיעו ליעדם.
מותו של נעימי נקבע לאחר שנפצע באורח אנוש מהירי. אחרי הירי נסעו החשודים למקום אחר היישוב, הציתו את הרכב שהשתמשו בו כדי לבצע את הרצח, ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה שהגיעו לזירת הירי פתחו בחקירת נסיבות המקרה, לצד איסוף ממצאים וסריקות אחר חשודים במעשה.
2 צפייה בגלריה
הנרצח מוניר נעימי
הנרצח מוניר נעימי
נרצח לפני כשנה. מוניר נעימי
אתמול נרצחו שני בני אדם ביישוב אעבלין שבגליל המערבי. בשעות הערב נורה למוות עבד אלואחד עואבדה בן ה-41, על פי החשד במסגרת סכסוך בין עבריינים. מוקדם יותר באותו היום נרצחה גם אמל עראבי, תושבת שפרעם בשנות ה-50 לחייה, שנמצאה ללא רוח חיים ברכב ביישוב, שנמצא ליד עיר מגוריה. בן זוגה (58) הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר. על פי החשד, הוא דקר אותה בזמן שנהגה, היא התנגשה בארון חשמל ואז הוא נמלט מהמקום. זמן קצר לאחר מכן הסגיר את עצמו ונלקח לחקירה. ככל הידוע הזוג החל בהליכי גירושין, אך לא התגרש באופן סופי.