3 צפייה בגלריה
זירת ניסיון הרצח
זירת ניסיון הרצח
זירת הירי בנתניה
מה הוביל למותו של אילן זכרוב, בן 26 מחדרה, בחודש שעבר בנתניה? מחקירת המשטרה עולה כי הוא נורה למוות בשל תקלה טכנית שאירע כאשר השתתף בניסיון רצח, אך עורך דינם של שניים מהחשודים בפרשה טוען כי הוא נרצח על ידי אדם אחר.
תחילתה של הפרשה לפני כחודש. בשעת ערב התקבל במשטרה דיווח על פצוע ירי בן 26 שנפגע קשה ברחוב הטורים בנתניה. בזירה נמצא אקדח – והמשטרה פתחה בחקירה.
חלפו כמה שבועות, ולפני כמה ימים המשטרה עצרה את אחיו של אילן, ארנסט זכרוב (37), ואת רבקה טגניהו (24). במשטרה מייחסים להם עבירות של מעורבות בניסיון לרצוח גבר מנתניה, קשירת קשר לביצוע פשע, סיוע לאחר מעשה, שיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות. בית משפט השלום האריך את מעצרם בארבעה ימים.
על פי חשד המשטרה, אילן זכרוב הגיע יחד עם אחיו ועם טגניהו לנתניה כדי לרצוח אדם עמו היה לו סכסוך על רקע פלילי ואשר לקח לו את הקטנוע. זכרוב התכוון לקחת בחזרה את הקטנוע, אך נהרג במהלך הניסיון הכושל.
3 צפייה בגלריה
זירת ניסיון הרצח
זירת ניסיון הרצח
ממצאים שנמצאו בזירה
3 צפייה בגלריה
עו"ד משה אור, עו"ד חן מאירי
עו"ד משה אור, עו"ד חן מאירי
עורכי הדין משה אור וחן מאירי
(צילום: גליה פלד)
נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט כי "בגלל תקלה טכנית של השלושה, מת אחד המעורבים, אחיו של החשוד. אילן לא נרצח, אלא נהרג בגלל תקלה טכנית". נציג המשטרה הוסיף כי ידוע מי אחראי לאותה תקלה, אך הוא עדיין לא נעצר.
מנגד, עורך הדין משה אורן, שמייצג את החשודים יחד עם עורכת הדין חן מאירי, אמר: "אילן הותקף על ידי קורבן ניסיון הרצח בזירה, ואז בוצע ירי לעבר תושב נתניה והוא נפצע קשה. אילן פונה עצמאית לבית חולים הלל יפה שם אושפז כשהוא מחוסר הכרה ולפני כשבועיים מת. החשודים מכחישים מכל וכל שהיו בכלל בזירה".