ערוץ PRESSTV האיראני, המזוהה עם המשטר, דיווח כי הוקם קו תקשורת בין איראן לארצות הברית במצר הורמוז, במסגרת ההסכם הסופי של השיחות בשווייץ, כדי לסייע במניעת אירועים שעלולים להוביל להסלמה צבאית.