2 צפייה בגלריה
תאמר רעד
תאמר רעד
נסע ללמוד בארה"ב ונהרג בתאונת דרכים. תאמר רעד
תאמר עבד אלחפיד רעד, בן 19 תושב העיר קלנסווה, נהרג בתאונת דרכים בארה"ב. הוא טס לפני כשנה ללמוד מנהל עסקים במדינה, אך התאונה קטעה את תוכניותיו.
רבים מתושבי קלנסווה הגיעו לנחם את משפחתו בביתם בעיר לאחר שנודע להם על התאונה המצערת. קרוב משפחתו שיתף: "קיבלנו את הבשורה הקשה והמזעזעת על האסון שהתרחש שבו איבדנו את תאמר היקר על כולנו. הוא יצא ללמוד מנהל עסקים והצליח והתקדם בצורה נהדרת כמו תמיד, ולצעדי איבדנו אותו בתאונת דרכים".
2 צפייה בגלריה
תאמר רעד
תאמר רעד
תאמר רעד. "היה צעיר שאוהב לעזור ונמצא ביחסים טובים עם כולם"
אחרים סיפרו עליו כי "היה צעיר נחמד שאוהב לעזור ומחייך ונמצא ביחסים טובים עם כולם. כל מי שהכיר אותו תיאר אותו במילים יפות וכולם התגאו בו". קרוב משפחתו הוסיף כי תחילה חשבו במשפחה שתאמר נפצע באורח קל-בינוני או שמדובר בטעות מסוימת, אבל "לאחר שביררנו את הפרטים מצאנו שמדובר בתאונה קטלנית שבה הוא נהרג".
קרובי משפחה אחרים סיפרו: "רצינו שהוא יחזור לבני משפחתו עם התעודה שחיכה לה, אבל נקבל את גופתו. הוא היה אומר לנו 'ביום שאקבל את התעודה אני אעשה מסיבה מיוחדת לכולם ולא אשכח אף אחד'".
חברו של תאמר סיפר עליו: "הוא היה מוצלח וצנוע. אדם שתמיד מחייך. לפני מספר ימים דיברנו והוא אמר לי 'אני מתגעגע אליכם ובהזדמנות אגיע לחבק אתכם. יש לי כמה דברים שאני צריך לסיים ואז אני אתפנה'. היום בבוקר הייתה לי שיחה עם קרובי משפחתו וגיליתי שהוא נהרג בתאונה קטלנית".