"אני קוקסינלית גבוהה כמו בסרטים שאתה רואה באינטרנט". כך הוצג בהודעה הראשונה שקיבלו הלקוחות שפנו לטרנסית בת 31 מתל אביב, שלפי החשד תיעדה אקטים מיניים עם גברים וסחטה יותר מ-120 אלף שקל ותכשיטים יקרי ערך. מעצרה הוארך מעת לעת, ואתמול (רביעי), עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגדה, הגישה המשטרה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדה בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

החקירה בתחנת שר"ת במחוז תל אביב נפתחה בחודש שעבר, עם קבלת תלונה של קורבן לסחיטה מצד החשודה. בחקירה התברר כי איימה לשלוח למשפחת הקורבן סרטונים אינטימיים שלה עימו אם לא תקבל כסף. אחד הקורבנות שלה הוא מנכ"ל של אחת מהחברות הגדולות במשק בתחום הפיננסי. הוא כמעט התפטר מתפקידו לאחר שנוכח לדעת לאיזו צרה נקלע עם חשיפה אפשרית של פרטיו.
במודעות שהיא פרסמה נכתב בין היתר: "אני עם קעקועים בכל הגוף, מזמינה אותך לעיסוי. מפנקת ומנוסה. אני בדירה דיסקרטית, לבד אתה ואני. פינוק עד שעה בכיף, 500 שקל מזומן". בחקירה עלה כי היא נהגה לקבוע עם גברים מפגש מיני תמורת תשלום, ואז הייתה לפי החשד מתעדת את המגע עימם בסתר, ומאיימת עליהם שאם לא ישלמו לה סכום כסף - היא תפיץ את הסרטונים האינטימיים לקרוביהם.
לידי ynet הגיעו תיעודים של חלק משיחות הסחיטה. "זאת אשתך בתמונה בטלפון?", נשמעה אומרת החשודה לקורבן, והוא השיב "כן". החשודה המשיכה: "תכף אני שולחת לה את כל הסרטונים והתמונות שלך, אמרתי את זה מאמי. או שאתה מגיע לפה עם כסף, מה אתה מחליט? או שאתה מגיע לפה היום עם 500 שקל או שכפרה אני שולחת לאשתך הכול".
בשיחה אחרת נשמע הקורבן אומר לחשודה: "לקחת כבר 19 אלף שקל". היא, בביטחון ובקרירות, עונה לו: "או קיי, סרטונים שלך, סרטונים ותמונות". הקורבן: "מה? סרטונים ותמונות? אחרי שקיבלת 19 אלף שקל את אומרת 'סרטונים ותמונות?'". החשודה: "למה הוויכוח הזה עכשיו?". הקורבן: "כי בואי, שימי לב, 19 אלף".
החשודה ממשיכה: "למה הוויכוח? תגיד לי". הקורבן: "מה זה כאילו? את מי את חושבת שאת יכולה לסחוט כאילו בדבר הזה? אין לך שובע? אין לך שובע? כאילו התשלומים בבית. 19 אלף, העברתי לך את האוכל של הילדים שלי. בוואטסאפ יכולים לשאול אותי אם... כבר. תגידי לי, מה את רוצה? קיבלת 19 אלף, מה את רוצה?".
הודעות הסחיטה שמיוחסות לחשודה:
מפקח רוזי מאיו, קצינת פשעים בתחנת שר"ת, אמרה: "החקירה מתחילה בתחנה. מגיע לפנות בוקר בין שישי לשבת הקורבן הראשון להגיש תלונה בסמוך למקרה שלו. באותו הלילה חווה את הסחיטה. הוא קבע איתה דרך אתר אינטרנט שמציע שירותי מין בתשלום. אומר שסיכמו שזה יעלה סכום של כסף. משם התחילה הפרשייה. הסתבר שהיא צילמה אותו. מאז שהוא עזב את הבית שלה, היא החלה לסחוט אותו. היא איימה לפרסם את הסרטונים שמתעדים אותו מקיים יחסי מין. בסיום החקירה הראשונית אנחנו עושים לה תרגיל חקירה יחד עם הקורבן ועוצרים אותה".
חוקרי התחנה לא תיארו לעצמם מה ימצאו בשני הטלפונים של החשודה. אחד מהם הוגדר "מבצעי" והשני "פרטי". לדברי מפקח מאיו, "בטלפון אחד מצאנו 1,170 סרטונים, בטלפון השני היו כ-460. המון תיעודים אינטימיים. אנחנו חודרים לטלפונים שלה ומאתרים כמויות מטורפות של סרטונים, הקלטות, תמונות, זה היה מאוד מורכב. המון המון חומר שאנחנו מתחילים לצלול לתוכו. התחלנו לאתר קורבנות וליצור איתם קשר. הייתה חקירה מסועפת ומורכבת. היא מתעדת שיחות מוקלטות כשהיא מבצעת את הסחיטה".
ביחידה החוקרת מעריכים כי לחשודה יש "עשרות קורבנות שהיא סחטה". הקצינה מאיו: "אין לנו דרך להגיע לכולם. ההיקף הוא מאוד גדול, לקבל שיתוף פעולה מהקורבנות זה לא קל. אם אותו בחור לא היה מגיע אלינו באותו לילה זה היה ממשיך ולא היינו עולים על ההיקף. אין לנו דרך להגיע לכולם. פגשנו במסגרת החקירה קורבנות שלא היו מוכנים לשתף פעולה כי הם חיים חיים כפולים".
5 צפייה בגלריה
החשודה. "הבינה שנתפסה על חם"
החשודה. "הבינה שנתפסה על חם"
החשודה. "הבינה שנתפסה על חם"
מאיו אמרה עוד: "בחקירה הראשונה היא מבינה שנתפסה על חם, כי זה היה בסמוך לאירוע והיא משתפת אותנו ונותנת פרטים. כמעט לא מסתירה. אז חלה תפנית בחקירה השנייה והלאה. היא שמרה על זכות השתיקה. מדובר במישהי שעובדת בשיטתיות. היא פשוט מנצלת את העיסוק שלה לטוב העניין ועולה לגל. היא הייתה עובדת ב'שיטת מצליח', עושים מה שעושים, היא מתעדת בסתר ואז מנסה. יש כאלה שנתנו לה מה שהיא רוצה תוך כדי סחיטה ואמרו לנו שהם לא נסחטו אבל ההעברות של הכסף שהעבירו אליה העידו אחרת.
"היא הייתה מתעדת עם הטלפון את הרגעים האינטימיים וגם את השיחות. לא היה לה אכפת שהיא שומעת מהצד השני של השיחה מישהו שבוכה ללא הפסקה ומתחנן שתפסיק לסחוט אותו. היא לא הייתה בוחלת בשום אמצעים, לא הייתה רואה בעיניים. לא היה משנה לה שום דבר וגם לא המעמד שלו".
עו"ד אושרת קירמה, שמייצגת את החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בתגובה: "מדובר בצעירה עם נסיבות חיים קשות ביותר שהידרדרה לזנות ונוצלה במשך שנים על ידי גברים, הן על רקע עיסוקה והן על רקע היותה טרנסג'נדרית. לצערנו הרב, משטרת ישראל התעלמה ממצבה הרפואי וחקרה אותה כשהיא במצב שאינו מתאים לחקירה תוך שהיא רומסת את זכויותיה.
"בשני דיוני הארכת המעצר התייחס בית המשפט למצבה הרפואי והנפשי הקשה שנראה לעין וביקשו לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית. למרות זאת, המשטרה בחרה להמשיך בחקירה. לאחר שיוגש כתב האישום ונקבל את כל חומרי החקירה - נציג את כל טענותינו בפני בית המשפט".