נערות הפיתוי של איראן נחשפות: "איראן אינטרנשיונל" פרסם היום (ראשון) שמות ותמונות של צעירות מאיראן שעבדו לכאורה עבור משמרות המהפכה וניסו להוציא מידע על חיילי צה"ל.
האתר, כלי תקשורת אופוזיציוני למשטר בטהרן שמשרדיו בלונדון ושבעבר חשף שלל פרסומים על אודות פעולות של המוסד, פירט בכתבה על פרויקט ה"פרסתו" שאותו לדבריו מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי.

"ביד אחת משמרות המהפכה רוצחים צעירות באשמת חוסר צניעות, וביד השנייה הם מפשיטים איראניות כדי לפתות גברים ברשתות החברתיות", כתבו.
לפני כחודש נחשף כי קבוצת נשים פועלת ברשתות החברתיות בשירות חמאס כדי לפתות חיילי צה"ל על מנת להעביר לארגון הטרור מידע בנוגע להימצאות הכוחות בזמן המלחמה. כעת, לפי האתר האופוזיציוני, מתברר כי משמרות המהפכה הם שאחראים לכך.
באיראן אינטרנשיונל חשפו כי מדובר בנשים איראניות, דוברות עברית, המועסקות על ידי משמרות המהפכה כדי לפתות גורמים שונים המוגדרים על ידי המשטר כאויבי המהפכה, ובמקרה זה חיילי צה"ל. גורם במשמרות המהפכה אמר לאתר כי הקבוצה פועלת מהעיר משהד שבאיראן.
3 צפייה בגלריה
אירן אינטרנשיונול חושפת שמותיהן של בחורות אשר עובדות עם משמרות המהפכה וחושפות מידע מודיעיני על צה"ל
אירן אינטרנשיונול חושפת שמותיהן של בחורות אשר עובדות עם משמרות המהפכה וחושפות מידע מודיעיני על צה"ל
אחת מאותן "נערות פיתוי"
3 צפייה בגלריה
ניסיונות פישינג של חיילי צה''ל בידי סוכנים זרים ברשתות החברתיות
ניסיונות פישינג של חיילי צה''ל בידי סוכנים זרים ברשתות החברתיות
אחת ההתכתבויות
(צילום מסך: דו''צ)
לפי הפרטים, הנשים עשו שימוש ברשת בפרופילים מזויפים, והפעילו לפחות 22 אוואטרים שונים. באתר נכתב כי הפרטים מזויפים, אבל התמונות שבהן נעשה שימוש הן תמונות אותנטיות של חברות הקבוצה. בתמונות הן חובשות פאות עם שיער שופע, מתאפרות בחושניות לבושות לבוש חושפני. למעשה מדובר בנשים איראניות שמועסקות כנערות פיתוי.
הגורם שדיבר עם איראן אינטרנשיונל זיהה כי אחת הנשים שנחשפו בפעילות לטובת חמאס היא סמירה תרשיזי, שתפעלה פרופיל מזויף תחת השם "אולגה אור". בנוסף זוהתה אישה נוספת הפעילה בקבוצה בשם חאניה רפאריאן. לפי האתר, אותן נערות פיתוי ניהלו עם הקורבנות קשר מיני ורומנטי שכלל שיחות, התכתבויות ואף הקלטות קוליות ושיחות וידאו. המידע שהשיגו מהחיילים הועבר ישירות לחמאס.
לפי איראן אינטרנשיונל, הגורם ממשמרות המהפכה מתח ביקורת קשה על פעילות הקבוצה, וטוען כי ראשיה הופכים נשים איראניות ל"זונות למען חמאס". לפי הכתבה, "המסר הכפול של המשטר מהדהד פה בבירור. מצד אחד, אנשי משמרות המהפכה מדכאים באלימות את מחאות החיג'אב ונערות תמימות נרצחות ברחובות טהרן באשמת חוסר צניעות, ומהצד השני משמרות המהפכה משדלים נשים איראניות לזנות בחסות המשטר. כל זה לטובת מלחמה שאינה באינטרסים של אזרחי איראן ושאזרחי איראן משלמים עליה בכספיהם, בנשותיהם ובביטחונם".