עשרות חילונים מפגינים וחוסמים רכבים בבני ברק בקריאה לגיוס שווה לכולם, ובמחאה על שיבושי התנועה בימים האחרונים על ידי חרדים. תנועת "אמהות בחזית", שבה חברות אמהות לחיילים, ושחלקן מפגינות במקום, מסרה: "הבנים שלנו לא הלכו לשמור על מדינה ששומרת על הזכות של החרדים להיות עריקים. באנו לפה היום להגיד חלאס".



