2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בצומת שפיה, סמוך לזכרון יעקב
זירת התאונה בצומת שפיה, סמוך לזכרון יעקב
זירת התאונה בצומת שפיה, סמוך לזכרון יעקב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נערה בת 17 נהרגה בתאונת דרכים בין משאית ורכב בכביש 67 בצומת שפיה, הסמוך לזכרון יעקב. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותה של הנערה, רונק סואעד משפרעם. אל בתי החולים רמב"ם והלל יפה פונו שבעה פצועים, בהם צעירה בשנות העשרים לחייה שנפצעה באורח בינוני כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון, ושישה שנפצעו באורח קל.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א במרחב אשר בשעה 5:02. במשטרה אמרו כי הרכב הפרטי התנגש במשאית, וציינו כי בוחני התנועה פתחו בחקירת הנסיבות.
הפראמדיקים של מד"א אייל גוטמן ועמי רון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עם פגיעות פח קשות בחלקו האחורי. נערה בת 17 נלכדה בתוכו כשהיא מחוסרת הכרה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. שבעה נפגעים נוספים - שניים מנוסעי המשאית וחמישה מנוסעי הרכב - שנבדקו במקום התאונה ופונו לבתי החולים. מצבה של אחת מהפצועים בינוני והיתר קל".
2 צפייה בגלריה
רונק סואעד
רונק סואעד
ההרוגה, רונק סואעד

ביום רביעי בערב נהרג רוכב אופנוע בן 28, תושב אבו סנאן, בהתנגשות ברכב פרטי בכביש 70. מותו נקבע אחרי מאמצי החייאה ממושכים בבית החולים בנהריה. זמן קצר לאחר מכן תקפו בני משפחתו של ההרוג בחדר המיון של בית החולים אנשי אבטחה ואחרים שנקרו בדרכם.