נתנאל אהרון בן ה-15 הוא הנער שנרצח בשבוע שעבר בדקירות בראשון לציון, החשוד ברצח עדיין לא נעצר. אהרון נדקר ביום חמישי בערב ברחוב רש"י בעיר, וביום שישי מת מפצעיו בבית החולים אסף הרופא.
3 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון שנדקר בראשון לציון
צעיר תושב העיר שנעצר זמן קצר לאחר האירוע שוחרר ביום שישי בבוקר על ידי המשטרה ולא הובא לדיון בהארכת מעצרו, לאחר שנמצא בחקירה כי מעורבותו באירוע הייתה מהצד של הקורבן - והוא לא היה מעורב בדקירתו.

חבריו של נתנאל פרסמו ברשתות החברתיות סרטונים רבים לזכרו, כולל אחד שבו הוא נראה בכל מיני תקופות בחייו לצד החברים.
"איך השארת אותנו לבד? אף אחד עדיין לא מעכל. אף אחד לא ישכח אותך. אתה היית הלב של השכונה שלנו, כולם אהבו אותך. אתה לא מבין לכמה אנשים אתה חסר", כתב החבר. "כל כך קשה לכולם לדבר עלייך בלשון עבר. השכונה לא תהיה כמו שהיא הייתה, כיפית ומצחיקה. עכשיו כולם בוכים עליך וכולם מעלים זיכרונות שהיו איתך".
3 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון
בזמן שנלחמו הרופאים על חייו, פרסם חבר אחר תמונה של נתנאל עם בקשה: "דחוף, לקרוע שערי שמיים. מצבו קשה". לא חלפו כמה שעות והוא הוסיף וכתב: "חברים, מצבו יותר טוב. אבל עדיין לא התעורר. תקראו הרבה תהילים". בהמשך, כשנודע על מותו של נתנאל, כתב החבר: "הוא לא שרד. תשמור עלינו מלמעלה".
חבר אחר של נתנאל כתב: "איזה גבר נתנאל. אוהב אותך אחי. אני מתגעגע ברמות כל יום. אני בוכה. אתה חבר טוב עם לב טוב. התחברת למלא אנשים וזו הייתה זכות להכיר אותך. אוהב אותך תשמור עלינו". תגובות רבות נוספות נכתבו על נתנאל. "כל כך כואב לי, אני רוצה לראות אותך רק עוד פעם אחת", כתבו שני חברים.
חברים אחרים הוסיפו: "לא ייאמן שהלכת לנו ככה. תדע שכולם אוהבים בן אדם כמוך, עם לב. תמיד עזרת כשמישהו היה צריך עזרה. לא פחדת לעמוד על שלך".
3 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
הזירה בראשון לציון
(צילום: דוברות המשטרה)
הדיווח על פציעתו של הנער התקבל בחמישי בשעה 21:32 במוקד מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא, כשמצבו קשה ולא יציב. מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, החליט שהחקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.
הפרמדיקים של מד"א איל רוט ושיר שאנאנס סיפרו: "הנער שכב על הרצפה בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".