שוטרים שהוזעקו הבוקר (ראשון) לדירה בחיפה חושדים כי גבר רצח את אשתו ולאחר מכן ניסה לשים קץ לחייו ודקר את עצמו. צוות מד"א שהוזעק לזירה מסר כי מצבה של האישה (51) אנוש וכי מצבו של בעלה (54) קשה, והיא מתה מפצעיה בבית החולים לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
2 צפייה בגלריה
זירת ניסיון הרצח בחיפה
זירת ניסיון הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת ניסיון הרצח בחיפה
זירת ניסיון הרצח בחיפה
שוטרים בזירה בחיפה
(צילום: דוברות המשטרה)
בשעה 09:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שני פצועים מחוסרי הכרה בדירה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה באישה והעניקו טיפול רפואי לגבר, ופינו את שניהם לבית החולים רמב"ם עם פציעות חודרות בגופם.
הפרמדיקים של מד"א חנן זוהר ושחר עטיאס סיפרו: "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה והגבר מחוסר הכרה. מיד התחלנו לבצע באישה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קריטי".
שכנה של בני הזוג סיפרה כי "הם היו מסוכסכים לאחרונה. הוא היה מורחק ממנה, אבל למרות זאת לא חשבנו אף פעם שזה יגיע לדבר כזה. יש לבני הזוג שלושה ילדים והכי כואב עליהם". במשטרת חיפה אמרו מנגד כי לא היו תלונות בעניינם של בני הזוג והם אינם מוכרים מאירועי אלימות קודמים.
הבעל עבד כמלצר במסעדה בחיפה. אמה של האישה מתגוררת קומה מעל ביתה. בתם הבכורה של בני הזוג הייתה בעת הרצח בבית הסבתא.
שכן אחר סיפר: "אני בהלם ממשה שקרה. מחר הייתה אמורה להיות מסיבת האירוסין של הבת שלהם, המשפחה נורמטיבית. שמענו שהיה סכסוך גירושין בין בני הזוג, אבל לא האמנתי שזה יגיע למצב כזה".
ורדית דנציגר, מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, אמרה כי רצח האישה בחיפה הבוקר הוא עוד מקרה שניתן וצריך למנוע. "המדינה צריכה להפעיל אחת ולתמיד את התוכנית הלאומית למיגון האלימות נגד נשים ולהשמיע קול ברור ותקיף, גם של מערכת המשפט - די לאלימות".