אתמול, שלשום, וגם היום פרסם חמאס את סרטון שחרור החטופים כפי שהוא מעדיף להציג אותו לאחר 51 ימים בשבי. בסרטון שפורסם היום אין סאונד, אולי כיוון שבסרטון שפורסם אמש נשמע אחד אנשי החמאס מורה לחטופות - "המשיכו לנופף (למצלמה)".

בסרטון היום רואים הן אנשי חמאס והן נשות חמאס נוסעים ברחבי עזה ומלווים את רכבי החטופים במעין "תצוגת ניצחון" כשבמהלך התצוגה אף ישנם צילומים מרחפן שעלה לאוויר.
בסרטון שבוים ונערך היטב וצולם לעת ערב, רואים את אנשי החמאס סוחבים את אלמה אברהם שנשקפת סכנה לחייה והובאה לבית החולים סורוקה מייד עם העברתה לאנשי הצלב האדום.
4 צפייה בגלריה
סוחבים את אלמה אברהם
סוחבים את אלמה אברהם
סוחבים את אלמה אברהם
ישנם נפנופים לשלום לחטופים המשוחררים - כאשר על סמך הצילום מאתמול הם נדרשו לעשות כך. חמאס דאג לצלם כל רגע מהשחרור ובסרט עצמו רואים מספר מצלמות.
4 צפייה בגלריה
חמאס שחרר תיעוד של שחרור החטופים והחטופות
חמאס שחרר תיעוד של שחרור החטופים והחטופות
נפנוף ל"שלום"

בידי הארגון נמצאים כעת 178 חטופים, כשאין כל ודאות לגבי מצבם הבריאותי - בהם תינוקות רכים שהוחזקו במרתפים. בנוסף, לא ברור אם יתקיימו ביקורי הצלב האדום שהובטחו בהסכם להפסקת האש ושחרור החטופים, מאחר שחמאס השמיע התנגדות לכך בימים האחרונים.
נכון לשעת כתיבת הידיעה חמאס לא עמד בתנאים ואף לא פרסם את רשימת החטופים שישוחררו מחר. כזכור, מחר תתקיים פעימה רביעית של שחרור חטופים כשעל כל עשרה חטופים יינתן לחמאס יום נוסף של הפוגה באש.