הערוץ הלבנוני "אל-ג'דיד" דיווח מפי מקורות דיפלומטיים כי"אם לבנון לא תצליח ליישם את ההסכם, תרחיש של סבב מלחמה שלישי עומד על הפרק בחודשים הקרובים - אולי אפילו מוקדם יותר מתחילת ספטמבר".