יממה לאחר שעבריינים הקימו מחסום מאולתר בכביש 6, דקרו שני תושבי מזרח ירושלים שנסעו בלמבורגיני - ואז ירו בהם, בעת שחובשים טיפלו בשניים - נעצר אחד החשודים. המשטרה עצרה הלילה תושב רמלה בחשד למעורבות בניסיון החיסול ובהמשך היום (רביעי) החשוד - המיוצג על ידי עו"ד ווליד כבוב - יובא לדיון בבית המשפט לשם הארכת מעצרו.
שוטרי תחנת מודיעין פתחו ביום שני בלילה בחקירה עם קבלת הדיווח בדבר ירי בכביש 6, סמוך למחלף בן שמן. מפקד מרחב שפלה תנ״צ רונן אבניאלי קיים באותו הלילה הערכת מצב והטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה.
4 צפייה בגלריה
רכב היוקרה שנורה
רכב היוקרה שנורה
הרכב שבו שהו פצועי הירי, אתמול
באירוע נפצעו גבר בן 46 וגבר בן 31 באורח קשה ובינוני. חובשים שעברו במקום החלו לטפל בפצועים שהיו בלמבורגיני, ואז הגיע למקום חמוש רכוב על אופנוע, שירה בשניים ונמלט. הם פונו לבתי החולים בילינסון ושיבא תל השומר.
מוחמד אבו-ראס, תושב קלנסווה שעובד כחובש פרטי, טיפל בפצועים בזמן שהאירוע עוד התחולל. הוא סיפר ל-ynet: "הייתי בדרכי לאילת לצורך עבודה ובדרך נתקעתי בעומס תנועה, והבנתי שיש במקום אירוע חריג. בהתחלה חשבתי שמדובר בתאונת דרכים. כשהגעתי לזירה התחלתי לטפל בפצועים, שאחד מהם סבל מפציעות דקירה, ותוך כדי הטיפול הגיע חמוש, ירה בשני ונמלט".
ל-ynet radio אמר: "כשאתה שומע את הקולות של הירי, אתה לא מעכל. תפסנו מחסה כדי שלא להיפגע וחזרנו לטפל, תחת אש. בחיים לא חשבתי שאני אקלע לסיטואציה כזו. הם ירו מטווח אפס, מעל הראש, לידנו בדיוק".
4 צפייה בגלריה
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
הלמבורגיני שנפגעה מהירי
חובש נוסף שטיפל בפצועים הוא סלימאן חין, שסיפר: "פתאום שמענו ירי תוך כדי הטיפול, ואז ראינו שהקליעים פגעו בהם. הם תקפו אותם וברחו. הקליעים עברו בין הרגליים שלי. אני עוד לא מעכל את המקרה".
פרמדיק מד"א אלעד פולק וחובש על אופנוע מד"א שלמה לוי סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר כבן 46 עם פציעות חודרות וגבר כבן 31 ישב בסמוך כשגם הוא עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".