המשטרה הגישה לבית משפט השלום בפתח תקווה שני כתבי אישום נגד תושב נתניה (37) בגין איומים על גרושתו בסכין ותקיפתה. הוא נאשם בין היתר באיומים, החזקת סכין, תקיפה וגרימת נזק. בעבר ריצה הנאשם מאסר בפועל על אלימות כלפי בת זוג אחרת.
לפי האישום הראשון, שהוגש על ידי התביעה של מרחב שרון במשטרה, השבוע, ביום שני בערב, הגיע האיש לבית גרושתו, שיכור ומבלי לתאם מראש - ואיים לדקור אותה לעיני שלושת ילדיהם, בני שלוש, ארבע וחמש. זאת, משום שחשד שהיא בקשר עם גבר אחר. הוא שלף את הסכין ואמר לגרושתו "איך את מסוגלת לעשות דבר כזה", התקרב אליה עם הסכין ואיים: "בא לי לדקור אותך". בנוסף, לפי האישום הוא איים כי ישחט ויהרוג אותה לעיני הילדים.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
"אובססיביות כלפי המתלוננת". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
האישה בכתה והתחננה על חייה. גם הילדים שהיו עדים למעשים בכו, והילדה בת השלוש התחננה לאביה בבכי: "אל תחתוך את אמא". בתגובה לבקשת הילדה אמר הנאשם לגרושתו: "אם לא היו ילדים, הייתי עכשיו דוקר אותך ומכניס לך את הסכין".
לבסוף, היא הצליחה להדוף אותו אל מחוץ לבית, נעלה את הדלת והזעיקה את המשטרה. היא סיפרה כי לפני ששלף את הסכין, הבחינה בכתם דם על חולצתו מפציעה שנגרמה לו מהסכין שהסתיר מתחת לחולצה. השוטרים שהגיעו לדירה מצאו את הסכין.
בחקירתו אישר הנאשם שהחזיק בסכין אך הכחיש את המיוחס לו וטען ששתה רק בירה אחת וכי גרושתו תקפה אותו. לפי האישום השני, לפני כשנתיים חנק הנאשם את גרושתו, כשעוד היו נשואים, ושבר את הטלפון הנייד שלה בזמן ויכוח, כאשר היה שיכור.
מלבד כתבי האישום הגישה התביעה בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו. "הרקע להתנהגות הנאשם הינו אובססיביות כלפי המתלוננת", נכתב. "מחומר החקירה עולה שאין זו הפעם הראשונה שבה נוקט הנאשם רכושנות וקנאות כלפי המתלוננת, תוך שהוא מאיים עליה לא פעם כי אם יתפוס אותה עם גבר אחר - ישחט אותה".