אוטובוס של חברת דן דרס למוות אישה כבת 40 שעמדה בפינת הרחובות סהרון ושדרות ירושלים ביפו הערב (שלישי). האישה נלכדה מתחת לגלגלי האוטובוס, שסטה מהכביש, עלה על המדרכה ונעצר כמה מטרים משפת הכביש. תחילה העריכו צוותי החילוץ שמדובר בילד, אולם כעבור זמן קצר הצליחו להגיע אל האישה וקבעו את מותה. עוד שלושה הולכי רגל שנפגעו מהאוטובוס נפצעו באורח קל.
בתיעוד ממצלמות האבטחה באזור נראה האוטובוס מתקרב לצומת על נתיב התחבורה הציבורית, וברגע שנכנס לצומת - רכב שהגיע משמאלה חתך אותו תוך כדי נסיעה כדי לפנות. כתוצאה מכך האוטובוס איבד שליטה ופגע באישה.
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
זירת התאונה ביפו
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
זירת תאונת הדרכים בתל אביב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
החובש יוסף ששון ממד"א סיפר כי במקום הייתה המולה גדולה לאחר התאונה. "ראינו אוטובוס בצד הדרך ומתחתיו נלכדה אישה בשנות ה-40 לחייה. לאחר פעולות חילוץ ממושכות, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

מוקדם יותר היום נהרג רוכב אופניים חשמליים שנפגע ממשאית בכביש 40, סמוך לצומת הטייסים. החובש מתן גידה ממד"א סיפר כי "הגענו במהירות למקום התאונה וראינו את רוכב האופניים שוכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
מתחילת השנה נהרגו 90 בני אדם בתאונות שהיו מעורבים בהן כלי רכב כבדים. הנתון המקביל בשנה שעברה עמד על 65 בני אדם.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום