בימים האחרונים חברת "מומנטו לייזר" הפסיקה לספק שירות ללקוחותיה, ותלונות החלו לצוץ נגד אחד הפרזנטורים המובילים שלה, אלעד לוי, שהוביל את קמפיין השיווק של החברה ביחד עם אשתו ליהי בנין. מלבד התלונות על כך שלוי הונה את קהל הלקוחות של החברה בכך שפרסם אותה ברשתות החברתיות, כמה צעירות התלוננו כי הוא תקף אותן מינית ואף אנס אותן.
2 צפייה בגלריה
רוני לוין, כוכב הרשת אלעד לוי
רוני לוין, כוכב הרשת אלעד לוי
"הייתי ילדה בת 16". רוני לוין ואלעד לוי
את התלונות הראשונות נגד אלעד לוי פרסם דניאל עמרם. לידי ynet ו"ידיעות אחרונות" הגיעה עדותה של מ' (22), דוגמנית שטוענת כי לוי אנס אותה במכוניתו בשנת 2017, כשהייתה בת 16, והבוקר היא הגישה נגדו תלונה במשטרה. "אלעד ביקש שאבוא לאחד הסרטונים שהוא ערך ברשת", היא סיפרה. "הגעתי לשם והעבירו לי 'בריף' כיצד להתלבש: חולצת בטן, שורט ועקבים. הסרטון צולם בבר בראשון לציון וגם ליהי אשתו הייתה שם. כששסיימנו היה כבר ערב ורציתי לחזור לבית של סבתא שלי, כי היא גרה קרוב לאלעד, והוא הציע לתת לי טרמפ. ליהי רצתה להצטרף ואלעד אמר לה 'תחכי כמה דקות', הוא התעקש שהיא לא תהיה ברכב. לא רציתי איתו כלום ומבחינתי זה היה רק טרמפ.
"הנסיעה מראשון לציון לחולון הייתה בערך 20 דקות והוא עשה כל הזמן עצירות. הוא שאל אותי שאלות פרטיות ואם אפשר לגעת בי בבטן - יש לו קטע עם בטן גם מעדויות שהגיעו אליי מנשים אחרות. שמתי לב שזה מסלים, ואמרתי לו שאני בת 16. הוא אמר שאני נראית גדולה. הוא המשיך לעשות עצירות ולהאריך את הנסיעה בכוונה, ואני הייתי נחושה להגן על עצמי. בשלב מסוים הוא שאל אותי אם אני יכולה להריח את הבושם שלו. הייתי בת 16, ילדה, לא חשדתי בכלום ונשענתי להריח את הבושם שלו - ופתאום במאית שניה הוא לקח את היד, ואיכשהו, אני עדיין לא מבינה אחרי כל השנים אך, הוא הגיע לשורט, הסיט אותו ודחף אצבע לאיבר המין שלי".
מ' סיפרה: "הייתי בהלם, תמיד שמעתי מתלוננות שאומרות שיש קיפאון ואז הבנתי על מה הן מדברות. הייתי בתולה ולא ראיתי איבר מין גברי לפני כן, ואני זוכרת שהוא ניסה לקחת לי את היד כדי שאענג אותו בזמן נסיעה. זה כל כך הגעיל אותי, והוא פשוט נגע בעצמו בזמן נסיעה ואמר 'כמעט עשיתי תאונה בגללך'".
"לאחר האירוע הזה הלכתי לעשות כל מיני בדיקות. יש קטעים שאני לא מצליחה למחוק מהראש. כתבתי על המקרה ביומן שלי. האירוע הזה נגמר כשהגענו לבית של סבתא שלי, הוא לא נתן לי ללכת ואז איזה שכן מהבניין צעק לעברו, ובזכות זה הוא נבהל והפסיק. הוא אמר 'נמשיך ביום ראשון'", אמרה מ'.
2 צפייה בגלריה
בדיקות שערכה מתלוננת נגד אלעד לוי
בדיקות שערכה מתלוננת נגד אלעד לוי
"יש לי את כל הראיות, אבל פחדתי להגיש תלונה". הבדיקות שערכה אחת המתלוננות
מתלוננת נוספת שהגישה הבוקר תלונה במשטרה נגד לוי היא רוני לוין, שטוענת שלוי אנס אותה ביולי 2021, כשהייתה בת 16. היא הסכימה לפרסם את עדותה בשמה. "עבדתי בקפה אלנבי בבאר שבע, ויום אחד אלעד ישב שם עם דוגמניות וקרא לי. הוא אמר שאני יפה ושהוא רוצה לצלם אותי", סיפרה. "אמרתי שזה פחות מתאים ושאני קטינה. הוא ביקש את המספר ודיברנו בווטאסאפ. אחרי בערך חודשיים הייתי במסיבה של סקאזי ופגשתי שם את אלעד, הוא חיבק אותי כאילו אנחנו חברים, העיף בחורים שניגשו אליי. הוא הציע לי ולשתי חברות להמשיך למסיבה במועדון שלוותה בערב. לא חששתי כי יש לו תדמית של איש משפחה.
"הגענו לשלוותה והוא דחף לי המון צ'ייסרים ורצה שאני אשתה. באותו ערב פשוט הייתי מטושטשת ולא הייתי יכולה לעמוד על הרגליים, וגם במועדון הוא ביקש שאביא לו נשיקה 'לא של דודה'. יצאנו מהמסיבה והוא כמעט לקח אותי על הידיים, אני זוכרת שהוא הכניס אותי לחדר במלון בניגוד לרצוני עד הבוקר. הוא לא הזמין אותי למלון, יצאתי מהמועדון אפילו לא בכוחות עצמי, לא יכולתי לדבר ואני לא זוכרת אפילו את הנסיעה לשם ואיך יצאנו מהאוטו. הדבר היחיד שאני זוכרת זה שעלינו במעלית של המלון, ואז נכנסנו לחדר הוא אמר 'תורידי את המכנס, תרגישי בבית'. הייתי ילדה בת 16. ואז הוא התחיל לעשות מעשים, התחלתי להבין מה קורה וקפאתי. הייתי שם עד הבוקר. הוא ידע שזה לא בהדדיות".
מתלוננת אחרת תיארה גם היא שהותקפה מינית על-ידי לוי בשנת 2017: "הייתי מטופלת בחדר נפגעות תקיפה מינית בבית חולים בדרום הארץ מיד אחרי המקרה, ככה שיש לי את כל הראיות - פשוט פחדתי להגיש תלונה. עשו לי בדיקות דם וקיבלתי טיפול תרופתי נגד מחלת האיידס למשך 30 ימים. מצאו סימנים כחולים וחתכים שמוכיחים שהמעשה נעשה בניגוד לרצוני. יש גם DNA שלו עליי ועל הבגדים שלי".
ממשטרת ישראל נמסר: "ככלל, המשטרה בוחנת כל תלונה המתקבלת ובמידה שקיים חשד לעבירה פלילית נפתחת חקירה בהתאם. נוכח סיווג העבירה ומועד הגשת התלונה היום בשעות הבוקר, לא ניתן לפרט מעבר לכך".
אלעד לוי מסר בתגובה: "כפי שחונכתי ובאמונתי, אני מכבד נשים ולעולם לא אנהג כלפיהם בחוסר כבוד ובאלימות כלשהי. אני מכחיש מכל את הטענות כי פגעתי או הטרדתי וזוהי עלילת דם. אשתי ליהי היא הסלע שלי, וגם בשעה זו היא עומדת לצידי ויודעת שאין דבר בעולם שאני אוהב יותר ממנה ומהמשפחה שבנינו. אני מאמין בצדקת הדרך שלי. אני שומר לי את הזכות על הגשת תביעה בנוגע להוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בשם הטוב. אני סמוך ובטוח שהצדק יצא לאור!".
ליהי לוי, אשתו של אלעד, מסרה: "אני יודעת למי אני נשואה ויודעת שהוא לעולם לא יפגע באדם ובטח לא באישה. אני עומדת לצידו כל הזמן ולתמיד.