2 צפייה בגלריה
אחמד פאחורי
אחמד פאחורי
אחמד פאחורי. לא נענה לקריאות לוחמי מג"ב, התנגש במדרכה ונהרג
אחמד פאחורי, תושב נצרת בשנות ה-20 לחייו, נהרג אמש (שישי) בתאונת אופנוע לאחר שנמלט מכוחות מג"ב. הכוחות ביקשו לעכב אותו לחקירה פלילית - ארבעה חודשים לאחר שאחיו ובן דודו עלי ומוחמד פאחורי נורו למוות בתוך רכב באזור קריית טבעון.
לפי הודעת המשטרה, במהלך פעילות של שוטרי המחוז בנצרת הם הבחינו באופנוע שהגיע לעברם וסימנו לו לעצור. האופנוע לא נענה לקריאות הלוחמים, נמלט מהמקום ובהמשך התנגש במדרכה. בעקבות התאונה, פאכורי פונה לבית החולים האנגלי בעיר במצב אנוש, שם נקבע מותו.
2 צפייה בגלריה
עלי ומחמוד פאחורי
עלי ומחמוד פאחורי
אחיו ובן דודו נורו למוות ביוני האחרון. עלי ומוחמד פאחורי
הדיווח על תאונת האופנוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע בשעה 22:45 על "אופנוע שהחליק בנצרת". בהודעת מד"א נכתב כי חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים בנצרת תוך פעולות החייאה. בהמשך כאמור נקבע מותו.
אחמד סעדי, שנפצע גם הוא בתאונה, טען כי "היינו בנסיעה רגילה, הניידת בכלל הגיעה מהכיוון הנגדי בלי צ'קלקה, נגעה בנו וגרמה להחלקת הקטנוע. אני נפצעתי וחברי נהרג במקום. לא היה שום מרדף, לא הייתה אפילו קריאה לעצור".
מהמשטרה נמסר בתגובה לכך: "מדובר בגרסה שקרית. מהממצאים עולה כי מדובר בתאונה עצמית - הרוכב נהג באופנוע כבד ללא רישיון תואם לסוג האופנוע. כאשר הבחין בניידת מג"ב, ככל הנראה חשש להיעצר מאחר והיה דרוש לחקירה, סטה, התנגש במדרכה, ושני הרוכבים עפו מהקטנוע. אחד נפצע אנוש ובהמשך נפטר והשני נפצע באורח בינוני".