ערוץ הטלגרם "open hands", שבישראל מעריכים ששייך לגורמים איראנים, פרסם הבוקר (יום שבת) טופס 106 ששייך לכאורה לראש המוסד דדי ברנע. השבוע פרסמה קבוצת ההאקרים מסמכים אישים ותעודת זהות של ברנע, ובישראל אמרו כי מדובר בחומרים ישנים שהושגו ככל הנראה בפריצה למכשירה הסלולרי של רעיית ראש המוסד. "כנראה בנייד הישן של אשת ראש המוסד יש טופס 106 שלו", כתבו ההאקרים בעברית. "המסמכים החדשים שלך, מר ברנע, בנייד הישן של אשתך? אתה בטוח שרק הנייד הישן נפרץ?".
2 צפייה בגלריה
מסמכים אישיים של ראש המוסד נמצאו בטלפון הישן של אשתו
מסמכים אישיים של ראש המוסד נמצאו בטלפון הישן של אשתו
ברנע ואחד המסמכים שפורסמו
(צילום: רועי אברהם, לע"מ)
במסמך שפרסמו ההאקרים מפורט שכרו של ראש המוסד במשרד ראש הממשלה. עמוד הטלגרם פרסם ביום רביעי תמונות אישיות, כרטיס טיסה לקופנהגן ותעודת זהות של ברנע.
בעמוד מופיעים סרטוני וידאו בכמה שפות, ובהם ריאיונות עם "צוות מודיעין רב-לאומי שניהל מעקב אחרי ברנע החל מ-2014". הסרטונים מתחילים בספרייה קטנה בהוד השרון, וכוללים צילום לוויין של מה שנטען שהוא ביתו הפרטי של ברנע במרכז הארץ. בהמשך מופיע גם סרטון קצר שבו ברנע משתטה, ותחת זה נכתב: "חשבנו שהוא אדם רציני, אבל הוא נקשר לטיפשות שלו". העמוד כתב גם, בין השאר: "יש לנו מתנה קטנה עבור המוסד: באהבה לדוד. פורים שמח. המשך יבוא".
העמוד גם מציג מסמכים אישיים של ראש המוסד ומשפחתו וטוען כי משפחת ברנע יצאה לחופשה בקופנהגן במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014. בסרטון מוצג העתק של כרטיס הטיסה האלקטרוני מנתב"ג לקופנהגן ונכתב שהדבר "מראה איך מנהיגי ישראל מרגישים פחד".
ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד ביום רביעי: "החומרים המדוברים ישנים ואינם ממכשיר הטלפון של ראש המוסד".