בת 84 נמצאה הערב (שלישי) ללא רוח חיים ברחוב החשמונאים בחולון לאחר שהותקפה על-ידי עובר אורח. בתיעוד שאותר ממצלמת אבטחה סמוכה נראה גבר שמכה את הקשישה ונמלט מהמקום - ובמשטרה מחפשים כעת אחר החשוד.
כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, שלפי שעה לא נשללת אפשרות שהתרחש על רקע לאומני. עם זאת, החקירה הוטלה על ימ"ר מרכז.
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
שוטרים בזירה בחולון
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
(צילום: נדב אבס)

האישה אותרה ליד בניין שנמצא בהליכי בנייה, במרחק קצר מביתה. בתיעוד שהגיע לידי המשטרה, נראה אלמוני מגיח לעבר האישה מאחור בעודו מחזיק דבר מה, מכה אותה – ונמלט. בתיעוד, שנראה מטושטש למדי, נראה החשוד לובש בגדים כהים. התוקף עמד ליד הבניין שנמצא בהליכי בנייה – ולפתע תקף אותה.
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התיק של האישה אותר בסמוך, אבל לא ידוע אם נגנב ממנו משהו. השוטרים החלו לעבור בין הבניינים בניסיון לאסוף תיעוד ממצלמות האבטחה לאורך הרחוב, במטרה להגיע אל החשוד. עובדים מאתר הבנייה הסמוך נלקחו לחקירה, שבה מעורבים גם חוקרי שב"כ. גורם משטרתי בזירה אמר כי "רואים בוודאות" שהאישה הותקפה.
קארין, אחת השכנות שאיתרה את הקשישה והזעיקה את המשטרה, אמרה בשיחה עם ynet כי "זה היה פשוט מחזה מזעזע. כשראיתי אותה היא כבר הייתה ללא רוח חיים, אז אני לא בטוחה כמה זמן עבר מאז שהיא נפגעה. חשבנו שהיא מעדה ונפלה על הרצפה, אבל עכשיו אני מבינה שזאת היתה תקיפה".
שכנה נוספת אמרה: "מה יכולים לעשות לאישה בת 84. זה מפחיד, ככה באמצע היום אישה נרצחה מתחת לבית שלי. זה פשוט מפחיד".
צוותי מד"א קיבלו דיווח על קשישה מחוסרת הכרה ששכבה על המדרכה והוזעקו לזירה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום אמרו כי לא נותר אלא לקבוע את מותה. "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה", סיפרו החובשים דניאל גינתן ונתן רוס. "ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".
פורסם לראשונה: 17:50, 20.09.22