סגן נשיא ארצות הברית ג'יי די ואנס חשף בריאיון לאתר הבריטי UnHerd כי וושינגטון וטהרן הסכימו להקים ערוץ תקשורת ישיר עם משמרות המהפכה, "במטרה להפחית את הסיכון להתלקחות נוספת של הסכסוך". לדבריו, במסגרת ההסדר ייפגשו גורמים צבאיים איראנים ואמריקנים בדוחא שבקטאר, כדי לפתור מחלוקות ולהפחית מתיחויות. ואנס סיפר כי האיראנים אמרו "משהו בסגנון: 'בסדר, נשלח מישהו ממשמרות המהפכה לשהות בדוחא עם מישהו מפיקוד המרכז האמריקני, וכך נפתור רבות מהמחלוקות האלה'". הוא הוסיף כי גם איחוד האמירויות פתחה ערוצי תקשורת חדשים עם איראן.