2 צפייה בגלריה
אלין אהוד
אלין אהוד
אלין אהוד, והשער שנפל עליה והביא למותה
אלין אהוד בת ה-3 היא הילדה שנהרגה לאחר ששער בטיחות נפל על ראשה בכניסה לפארק בנס ציונה ביום חמישי. הוריה החליטו לתרום את קרניות עיניה.
אתמול הובאה אלין למנוחות. הוריה, טל ועוז אהוד, נמצאים בביתם בנס ציונה, לא רחוק מהיכן שהתרחש האירוע הקשה. מוקפים בחברים ובני משפחה, הם מתקשים לעכל את גודל האסון. "היא הייתה חייכנית ומלאת אור", תיארה דודתה בכאב. אלין הייתה השלישית מבין ארבעה אחים. בצל האסון הכבד שנפל עליהם, החליטו הוריה, כאמור, לתרום את קרניות עיניה.
ביום חמישי האחרון, סמוך לשעה 17:00, יצאה אמה של אלין יחד עם ילדיה, אחותה התינוקת של אלין ואחיה בן ה-6, לפארק המשחקים שסמוך לביתם. ככל הידוע, בכניסה לפארק טיפסה אלין על מעקה הברזל שהונח ברשלנות על מעקה אחר שעמד, והוא קורס יחד איתה על הארץ. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה.
2 צפייה בגלריה
ביתה של אלין אהוד ז''ל
ביתה של אלין אהוד ז''ל
נרות, פרחים ובובות שהונחו בפתח בית משפחתה של אלין אהוד ז"ל, הבוקר
(צילום: שמוליק דודפור)
השער שקרס על אלין מיועד לאפשר כניסה של רכבי חירום או רכב תחזוקה לפארק. בעיריית נס ציונה אמרו כי מתחקיר ראשוני שבוצע באמצעות מצלמות האבטחה עולה כי מדובר בשער סמוך לגינה, שהוצא ממקומו לפני כיומיים. "העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל", אמרו.
אחד השכנים סיפר: "זה אסון גדול. ילדה בת 3 יורדת למטה ולא חוזרת הביתה. זה נראה כמו מחדל. השער הזה שהוצא ממקומו כדי לאפשר כניסת רכב הונח בימים האחרונים על המעקה וכשהילדה עברה שם הוא נפל עליה. אם לא מחזירים לפחות היו מניחים על הקרקע, ככה זה לא היה נופל והיה נמנע אסון".
שכן שמתגורר בסמוך סיפר: "הגננים של העירייה נכנסים לגן הציבורי כדי לגזום את העצים. את הברזלים הללו מרימים כדי להיכנס לפארק, וכנראה הם לא החזירו אותם למקום אלא הניחו בצד. הילדה טיפסה עליו ואז קרה מה שקרה".