2 צפייה בגלריה
שירין זיו ז"ל
שירין זיו ז"ל
שירין זיו ז"ל
שירין זיו בת ה-23 מתל אביב היא הצעירה שנהרגה ביום שבת בתאונת דרכים במקסיקו. היא השאירה אחריה משפחה וחברים שמסרבים לעכל את הבשורה המרה שנחתה עליהם.
אמש עדכן משרד החוץ כי בסוף השבוע האחרון נהרגה צעירה ישראלית בת 23 בתאונת דרכים במקסיקו, סמוך לעיר קנקון, וארבעה צעירים נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות. עוד נמסר כי משרד החוץ וקונסול ישראל במקסיקו יצרו קשר עם הפצועים ודאגו להם לטיפול רפואי, ושפצועה אחת עדיין שוהה בבית החולים בעוד כל היתר שוחררו. משרד החוץ עדכן שלשום את משפחתה של זיו על התאונה שאירעה בשעות אחר הצהריים של יום שבת.
"שירין ילדה מקסימה, חייכנית, מחבקת, אוהבת את כולם", אמר ל-ynet אביה דורון. "היא נסעה לטיול הגדול השני שלה, כי הטיול הגדול הראשון נקטע באמצע בגלל הקורונה. החלום שלה לטוס לחו"ל אף פעם לא הפסיק. היא המשיכה לעבוד ולחסוך וחיכתה לנסוע לטיול הבא, ואיך שהייתה קצת הקלה מהקורונה היא ניצלה את ההזדמנות, מצאה שותפה לטיול בדרום אמריקה דרך הפייסבוק, והן טסו לקראת סוף דצמבר. התכנון שלה היה לטייל חמישה חודשים, ואחרי שלושה חודשים קרה האסון הטרגי הזה".
2 צפייה בגלריה
קנקון
קנקון
קנקון. ארכיון
(צילום: shutterstock)
לדבריו, שירין לא הייתה הרפתקנית גדולה ולא יצאה לטרקים מסוכנים, אך לרוע מזלה נהרגה בתאונת דרכים. "היא רצתה להיות בים הרבה", סיפר. "היא יצאה לאזור של קנקון לטיול יום עם שלוש בנות נוספות ובן אחד. הם שכרו רכב ויצאו לכיוון של הפירמידות. אחר הצהריים, עדיין באור יום, הנהג איבד שליטה על הרכב. לא יודעים אם זו טעות אנוש, והם כנראה ירדו מהכביש והתהפכו מספר פעמים. שירין ספגה כנראה כמה חבטות בראש שגרמו למוות שלה. השותפה שלה לטיול נפצעה ונזקקה לניתוח ושלושת החברים הנוספים עברו לבית החולים רק לבדיקות".
הוריה עוד הספיקו לדבר איתה שעות ספורות לפני התאונה. "דיברנו אותה בפעם האחרונה ביום שישי, היא תמיד נהגה להתקשר בזמן הקידוש. היא הייתה מתמוגגת מנחת לראות את הסירים ומה סבתא שלה בישלה, וזה תמיד עשה לה רצון לחזור, אבל אמרנו לה להמשיך ליהנות מהטיול שלה. כמה שעות לפני התאונה התכתבנו איתה והיא סיפרה לנו שהיא יוצאת לטיול יום לפירמידות באזור קנקון".
דורון סיפר שהמשפחה לא מצליחה לעכל את הבשורה. "ביום ראשון הגיעו נציגים של משטרה ושתי עובדות סוציאליות ובישרו לנו את הבשורה המרה", סיפר. "אנחנו בשוק טוטאלי ומסרבים להאמין, זו בשורה שקורעת את הלב. זו ילדה צעירה שמלאה בתוכניות ותכננה ללמוד באוניברסיטה לתואר ראשון. תכננו לטייל ביחד. חיים מלאים של בחורה בריאה ושלמה נגדעו ברגע אחד של איזשהו חוסר זהירות או חוסר מזל. לוקח קצת זמן להחזיר אותה לארץ, אבל משרד החוץ ונציגים של חברה קדישא עושים מאמצים להחזיר אותה, והלוויה תתקיים ביום חמישי אם הכל יילך כשורה".