עידו באומגרטן, תושב הרצליה, נהרג בתאונת אופנוע בצפון תאילנד במוצאי השבת האחרונה. הצעיר בן ה-22, בוגר בית הספר להנדסאים בעיר, השתחרר בנובמבר האחרון מהצבא - אחרי שירות ביחידת מורן בחיל התותחנים. "הוא היה שלוש שנים קרבי ותכנן לחזור ללמוד אחרי הטיול. הוא היה תלמיד מצטיין, מאוד מוכשר, יצירתי וחשב מחוץ לקופסה", סיפרה בצהריים אימו זוהר. עידו הותיר אחריו שני אחים והורים, ויובא למנוחות בערב חג פסח.
2 צפייה בגלריה
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
עידו באומגרטן
(באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
(באדיבות המשפחה)
משפחתו של עידו עדיין לא יודעת את נסיבות התאונה במלואן. "הוא היה בצפון תאילנד, טייל שם במשך חודש ותכנן להמשיך לווייטנאם ולאוס. הוא רכב על אופנוע עם חבר והייתה התנגשות עם משאית. לא ברור מי אשם, החבר שהיה איתו בפוסט טראומה ולא הצלחנו לדבר איתו", אמרה האם. "אבא שלו נסע להביא אותו מתאילנד".
השיחה האחרונה בין זוהר לבן עידו הייתה ביום שבת האחרון. "אני הייתי בלונדון. בבית היו בעלי והבן הקטן. הגיעו שוטרים והודיעו לו. באותו יום דיברנו איתו פעם אחרונה. הוא היה מאושר. סיפר שכיף לו. הוא נשמע ממש מאושר. הוא היה קרן אור. היה לו חיוך מדהים. היה נשמה טובה. היה ילד טוב", היא אמרה.
משרד החוץ מסר מוקדם יותר כי "צעיר ישראלי נהרג ביום שבת במהלך רכיבת אופנוע בצפון תאילנד. המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ והקונסול בתאילנד מטפלים מרגע היוודע האירוע במקרה ועוסקים בסידורי העברת ארונו לישראל".
פורסם לראשונה: 10:58, 03.04.23