ארבע שנים חלפו מאז שנעלמו עקבותיה של נגה יצחק. אביה, רוני, סיפר ל-ynet radio שלא יפסיק לחפש אחריה עד שיגלה מה עלה בגורלה: "אני לא ארפה". הוא ביקש עזרה מהציבור: "אם יש מישהו ששמע, יודע משהו מאותו לילה או בהמשך, מישהו שיכול להביא לקצה חוט, הכול יהיה חסוי לגמרי".
נגה נראתה לאחרונה ב-21 בנובמבר 2018 בכיכר רמב"ם ברמת גן, יומיים לפני יום הולדתה ה-34, ומאז נעלמו עקבותיה. הטלפון הנייד שלה נמצא באזור. אביה סיפר שראה אותה בפעם האחרונה שלושה ימים לפני שנעלמה. "תכננו הרבה תוכניות, לחגוג לה את יום ההולדת", אמר רוני.
1 צפייה בגלריה
 הנעדרת נגה יצחק
 הנעדרת נגה יצחק
הנעדרת נגה יצחק
(באדיבות משטרת ישראל)

האב סיפר ששלוש שנים לפני שנעלמה בתו נאנסה. "לפני כן הסתרתי את זה, היא עברה אונס מזעזע, אונס קבוצתי מצד חמישה אריתראים", הוא אמר. "בימים הראשונים להיעדרות, המשטרה הייתה בקונספציה שנגה נעדרת מיוזמתה והיא תחזור עוד יום, עוד יומיים, עוד שבוע. ואני אומר להם, לא יהיה דבר כזה כי הקשר בינינו הוא כל כך הדוק, הקשר יום יומי, לא קשר של פעם בשבוע, פעם בשבועיים".
רוני אמר שהוא לא חושב שבתו התאבדה. "אדם שמתאבד, תמצא את הגופה, יש ריח, הוא לא נעלם, הוא לא יכול לקבור את עצמו", הוא אמר.
"הייתי רוצה שכל מי שיכול שיפעל לפתרון התעלומה", אמר רוני והוסיף שהוא לא סבור שהמשטרה תפתור את המקרה. "המשטרה בארבע השנים האלה עברה קורונה, בחירות, הפגנות בבלפור ונכים ואתיופים, מאורעות בירושלים, הם עסוקים מעל הראש בדברים שמעסיקים אותם ביום-יום".
הוא סיפר שהוא מתגעגע הכי הרבה "למפגש בימי שישי, לחיבוק שלה, החום, אהבה, הצחוק. אני חולם הרבה עליה, אני רואה אותה וכאילו מדברת אליי, גם אני אליה".